Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nymeria schreef:Oh jongons, ik was zoo aan het twijfelen over de Mahogony. Ligt ie vanochtend onder de kerstboom voor onze 5 jarige trouwdag![]()
![]()
Zoo lief!
Ik wist helemaal niet dat hij wist dat ik dit wilde, hij koopt ook eigenlijk nooit zelf iets voor mijn paard.
Hij moet alleen even geruild worden voor een maatje full, maar dat komt goedFoto's op de fjord moeten dus nog heel even wachten.
Roulette_ schreef:Omdat we in een jaar tijd naast al onze koop transacties kans hebben gezien ook nog een heel topic vol te praten wordt het tijd voor een nieuw topic.
Na wat overleg achter de schermen wil ik me wel aanbieden om een nieuwe openingspost te maken die hopelijk onze PS en ES verslaving recht aan doet.
Voor iedereen die in de openingspost terug wil komen, wil je een collectie foto (alleen PS en ES natuurlijk) en een leuke foto van jezelf en/of je paard willen sturen in PB?
Toevoeging: the more the merrier, hoeveel dekjes je hebt of sinds wanneer je mee praat maakt niet uit, zo lang je het maar gezellig vind om samen deel 3 vol te gaan praten
anoukwendy schreef:maessie schreef:Ik heb zó geen zin om een collectiefoto te makenmaar moet wel nodig de zadelkamer eens uitspitten... maar gok dat dit topic eerder aan een nieuwe toe is dan dat ik daar aan toe kom
![]()
Vorige x hadden we mooie templates idd, Anouk is dat lastig te maken?
Missjg die van ridersdeal passen er mooi bij, maar irritant met bestellen.
Nee hoor is heel makkelijk, ik heb alles via mn telefoon gedaan toen.
Zijn er vrijwilligers die een opening willen maken?
Marieke1495 schreef:Is het misschien ook een idee om bij de ES en PS dekjes in de openingspost de combinaties met andere merken qua kleding en beschermers neer te zetten?
Een overzichtelijke lijst lijkt mij wel handig.