Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:oh, mijn zadel ligt heel erg stabiel tov het zadeldekje. Het dekje niet tov mijn paard.
Vroegah heb ik nog de sympanova pads gehad (physiopads?), dat lag op zich goed, maar ik herinner me dat die sympanova niet zo fijn aanvoelde als van de burionipads. Hoe zit dat met de huidige grandeurpads?
pleiada schreef:Anoniem schreef:Mooie combi pleiada. Gebruik he het echt als zadel? ( ivm de beugels)..
Ja ik gebruik hem als zadel en met een goede pad kan dit ook echt door de goede constructie van de BBP
Duhelo schreef:kunstwol glijdt al zeker. Mijn london met normale grandeurpad en wol eronder bleef totaal niet niet liggen, enige dat totnutoe een beetje stabiel bleef is een vorm van sympanova.
onder mijn hidalgo had ik wel normale dekjes, de flexee schoof ook niet opzij (wel naar voor) en mijn specialized en massimo lagen ook als een huis. Maargoed, deze zijn allemaal niet helemaal boomloos.).
ghost blijft beter liggen dan barefoot, maar 100 % is het toch nog altijd niet.
siskeh schreef:Het kan natuurlijk toeval zijn, maar op deze foto staat je pony ook naar 'rechts' (links bol, rechts hol
pleiada schreef:[ [url=m/JRKp9z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn nieuwe suède zitting voor op de Madriana..Hij zit lekker en heel stevig,maar moet nog even wennen..Denk toch dat als je schaap gewend bent dat je altijd weer moet wenne,haha