Even spammen!
Onwijs gelukje via mp!
Nieuw, voor €70
Vanavond passen, en als ie niet past ga ik er zelf onder liggen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emperor schreef:Wat mooi ZoeyDercks!![]()
Maakt het echter niet gemakkelijk om de kleur van m'n eerste lemieux dekje te kiezen..![]()
Ik koop niet zo vaak een dekje en als ik er 1 koop moet het wel echt een kleur zijn die ik langer leuk ga vinden
Wat was jullie eerste lemieux dekje?
Emperor schreef:Wat grappig dat de kleuren van de eerste lemieux dekjes zo uit een lopen
Nog een vraag; welke kleur gebruiken jullie het meest?
Die frontriem is echt geweldig Moossie90! Nooit meer het probleem dat kleur van je frontriem niet bij een dekje past![]()
Ik twijfel heel erg tussen de plum, mulberry, chili en blackcurrant.. Maar vindt ook de donkergroene en donkerrood erg mooi. Ik denk dat ik eerst even de nieuwe kleuren afwacht
Anoniem schreef:Iemand hier wilde corn blue dressuur toch? Staat er een op MP. Even zoeken op lemieux blue berry.
Edit: ik zie nu ook dat er een blueberry bestaat? Maar de foto’s lijken corn.
Jessie2020 schreef:Oh jongens , ik haal net de Paprika uit t folie, maar wat is die kleur moooooi. Zoveel mooier dan op de officiële foto’s. Echt zo warm en diep. Kan niet wachten om het op mn paardenbeesten te leggen bij wie hij het mooiste staat (ja echt zulke beauty contests doe ik in mn hoofd)
Als iemand nog twijfelt over de paprika... die kleur is echt heel warm en prachtig. Veel sjieker dan ik had gedacht ook. Aanrader!