maessie schreef:Iemand hier enig idee hoe je kunt zien hoeveel iedereen hier gepost heeft? Gok dat ik redelijk hoog scoorben stiekem wel nieuwsgierig!
Jij 19 pagina's vol. Anoukwendy 36 pagina's vol
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spenk schreef:Queijo schreef:Bij mij pillen de PS dekjes ook;
[ [url=m/7MeQjv.jpg]Afbeelding[/url] ]
De andere kant nog iets erger geloof ik. En hoe het komt? Ik rij altijd met laarzen en mijn trainee met gladde leren chaps.
Dat komt zo te zien van je beugelriemhoesjes die naad schuurt dan langs je dekje.
Queijo schreef:Oh mijn god… jullie hebben gelijk. Dit is met het zadel van mijn trainer. Met het andere zadel komt dat hoesje niet op het dekje en zijn de zweetbladen iets langer….
[ [url=m/BuVIOq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nymeria schreef:Oh jongons, ik was zoo aan het twijfelen over de Mahogony. Ligt ie vanochtend onder de kerstboom voor onze 5 jarige trouwdag![]()
![]()
Zoo lief!
Ik wist helemaal niet dat hij wist dat ik dit wilde, hij koopt ook eigenlijk nooit zelf iets voor mijn paard.
Hij moet alleen even geruild worden voor een maatje full, maar dat komt goedFoto's op de fjord moeten dus nog heel even wachten.
Nymeria schreef:Oh jongons, ik was zoo aan het twijfelen over de Mahogony. Ligt ie vanochtend onder de kerstboom voor onze 5 jarige trouwdag![]()
![]()
Zoo lief!
Ik wist helemaal niet dat hij wist dat ik dit wilde, hij koopt ook eigenlijk nooit zelf iets voor mijn paard.
Hij moet alleen even geruild worden voor een maatje full, maar dat komt goedFoto's op de fjord moeten dus nog heel even wachten.
![]()
Zoo lief!
Matheno schreef:maessie schreef:Iemand hier enig idee hoe je kunt zien hoeveel iedereen hier gepost heeft? Gok dat ik redelijk hoog scoorben stiekem wel nieuwsgierig!
Daphara schreef:Matheno schreef:maessie schreef:Iemand hier enig idee hoe je kunt zien hoeveel iedereen hier gepost heeft? Gok dat ik redelijk hoog scoorben stiekem wel nieuwsgierig!
Ik maar 5 pagina’s, maar heb dit jaar ook niet zoveel ES & PS dekjes gekocht als in 2020.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denkt iedereen er binnenkort aan om nieuwe collectie foto’s te maken voor het komende ES & PSoS 3.0 topic?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maessie schreef:Ik heb zó geen zin om een collectiefoto te makenmaar moet wel nodig de zadelkamer eens uitspitten... maar gok dat dit topic eerder aan een nieuwe toe is dan dat ik daar aan toe kom
![]()
Vorige x hadden we mooie templates idd, Anouk is dat lastig te maken?
Missjg die van ridersdeal passen er mooi bij, maar irritant met bestellen.