Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
twijfelde ook nog om de rosie te bestellen, vind die zo schattig met dat randje maar zal op de pink pearl lijken qua kleur, maar wil eigenlijk van beide geen bandages dus heb het bij de groene gelaten. Sammiex2000 schreef:Thanks Lorette! Als iemand het Moss dekje wil verkopen, mag die mij pb doen. En lijkt de Moss trouwens ook veel op de forest green? voor mijn gevoel zit hij dichterbij de olive

hubertien schreef:Even onder mijn meeleessteen vandaanIk vind de golden brass héél mooi, maar heb de ice coffee ook al. Ik ben bang dat ze te veel op elkaar lijken. Heeft iemand toevallig al beide en/of een vergelijkingsfoto?

_Lorette_ schreef:[ [url=m/wCBYPA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hem eindelijk!Wat een gedoe was het...
Ik heb de prosecco voor een vos, maar nog geen foto te paard dus.

Vind hem mooi! En hij zit super en hij loopt er nog superder meer.. maar, niet echt héél erg wauw 

Alle dikke neusriemen tegenwoordig zijn of bol, of met lak, of met zo'n rare uitsparing of anatomisch of wit onderlegd..
is 't ook allemaal niet.... :/ Of ben ik gewoon lastig
Maar inderdaad... een knappe bling frontriem staat nog wel op het lijstje, om 't helemaal af te maken
Denk gewoon met zwarte steentjes.. moet wel stoer blijven natuurlijk