Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Change3x schreef:Hoi allemaal! Misschien dat iemand hier mij kan helpen, ik ben namelijk op een nogal specifieke zoektocht.
Ik ben op zoek naar een bruin anatomisch gevormd hoofdstel met clipjes bij de keelriem en het liefst ook waar het bit aan vast zit (zie foto). En dan nog voor een betaalbare prijs.
Een veeleisende zoektocht en misschien bestaat het ook wel helemaal niet, maar wie weet weet iemand hier meer?
[ [url=m/Om1gDe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Change3x schreef:Hoi allemaal! Misschien dat iemand hier mij kan helpen, ik ben namelijk op een nogal specifieke zoektocht.
Ik ben op zoek naar een bruin anatomisch gevormd hoofdstel met clipjes bij de keelriem en het liefst ook waar het bit aan vast zit (zie foto). En dan nog voor een betaalbare prijs.
Een veeleisende zoektocht en misschien bestaat het ook wel helemaal niet, maar wie weet weet iemand hier meer?
[ [url=m/Om1gDe.jpg]Afbeelding[/url] ]
siskeh schreef:Zoek eens op trainingshoofdstel, die hebben vaker clipjes, ik heb er 1 gehad, en verkocht, en nu 1 door een zadelmaker laten maken ook met clipjes.
Edit; zelf ff gezocht, deze oogt wel mooi!
http://www.eponapaardensport.be/HFI-hoofdstel-hfi003
Zoek nog ff verder
Change3x schreef:siskeh schreef:Zoek eens op trainingshoofdstel, die hebben vaker clipjes, ik heb er 1 gehad, en verkocht, en nu 1 door een zadelmaker laten maken ook met clipjes.
Edit; zelf ff gezocht, deze oogt wel mooi!
http://www.eponapaardensport.be/HFI-hoofdstel-hfi003
Zoek nog ff verder
Jij kunt beter zoeken dan ik!
Change3x schreef:Dyon is niet boven mijn budget, maar vind deze hoofdstellen niet mooi.
Ik bedacht me net dat ik voor mijn andere paard nog een vrij nieuw Dyon hoofdstel heb die ik niet meer gebruik vanwege overstap naar een Mexicaanse neusriem, misschien dat de zadelmaker dit hoofdstel kan aanpassen?
Edit: de reden waarom ik dit wil is omdat ik het mooi vind en op concours met de jonge paarden is het makkelijk en snel.
siskeh schreef:Change3x schreef:Dyon is niet boven mijn budget, maar vind deze hoofdstellen niet mooi.
Ik bedacht me net dat ik voor mijn andere paard nog een vrij nieuw Dyon hoofdstel heb die ik niet meer gebruik vanwege overstap naar een Mexicaanse neusriem, misschien dat de zadelmaker dit hoofdstel kan aanpassen?
Edit: de reden waarom ik dit wil is omdat ik het mooi vind en op concours met de jonge paarden is het makkelijk en snel.
Ik weet niet hoe makkelijk(en mooi) de kaakriem ook is aan te passen.
Is een kaakriem verplicht op wedstrijd? er zijn meerdere hoofdstellen zonder kaakriem, vind ik persoonlijk ook erg gaaf, maar moet maar net mogen.
Een kaakriem aan een trainingshoofdstel laten zetten(met clips) is misschien handiger dan je (dure) Dyon te verbouwen