Dan heb ik nog één vraag, vooral uit interesse. Wat maakt de ES dekjes voor jullie favoriet t.o.v. Lemieux bijvoorbeeld, op de looks na? Houden ze het paard mooi droog? Blijven ze langer mooi? Heb het gevoel dat ik nog dat kleine duwtje nodig heb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ual_95 schreef:Normaal gesproken heb ik een full op mijn merrie liggen (lemieux en eskadron). Dus ik neig daar dit keer ook naar. Bedankt voor jullie snelle antwoorden!
Dan heb ik nog één vraag, vooral uit interesse. Wat maakt de ES dekjes voor jullie favoriet t.o.v. Lemieux bijvoorbeeld, op de looks na? Houden ze het paard mooi droog? Blijven ze langer mooi? Heb het gevoel dat ik nog dat kleine duwtje nodig heb
ual_95 schreef:Dan heb ik nog één vraag, vooral uit interesse. Wat maakt de ES dekjes voor jullie favoriet t.o.v. Lemieux bijvoorbeeld, op de looks na? Houden ze het paard mooi droog? Blijven ze langer mooi? Heb het gevoel dat ik nog dat kleine duwtje nodig heb
_MelisS schreef:Jeetje, zijn gewoon alweer bijna door het topic heen
Lys_PPA schreef:_MelisS schreef:Jeetje, zijn gewoon alweer bijna door het topic heen
Dat heeft dan toch zo'n 12 maanden geduurdBij de volgende intro kunnen we mss zien wie zich het minst in heeft kunnen houden afgelopen jaar haha.
Ik vind de Lemieux suede ook erg fijn, liggen goed, houden zich fijn na het wassen etc. Maar ik vind de ES/PS dekjes een mooiere uitstraling hebben. Ik krijg heel vaak positieve opmerkingen over mijn dekjes.
Die mahagony zou ik ook graag willenmaar heb er nu echt even genoeg, en nog een aantal items (niet dekjes) op de wishlist dus beter sla ik een ronde over.
anoukwendy schreef:Ik vind deze toch wel erg chique ookal ben ik geen bow fan, de kleur doet heel veel.
Het zal me ook niet verbazen als ie nog gaan uitkomen, er staat namelijk gewoon een text op de rug
[ [url=m/RDhsBD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z5NGU0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M2sCKA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lys_PPA schreef:Ik vind de Lemieux suede ook erg fijn, liggen goed, houden zich fijn na het wassen etc. Maar ik vind de ES/PS dekjes een mooiere uitstraling hebben. Ik krijg heel vaak positieve opmerkingen over mijn dekjes.
anoukwendy schreef:Ik vind deze toch wel erg chique ookal ben ik geen bow fan, de kleur doet heel veel.
Het zal me ook niet verbazen als ie nog gaan uitkomen, er staat namelijk gewoon een text op de rug
anoukwendy schreef:Haha maar weet jij het afgelopen jaar nog wat je gekocht hebt? Ik niet hoor, alleen in december heb ik al 30 of 35 dekjes gekocht namelijk
ual_95 schreef:Blijven de ES minder mooi na het wassen?
Ik vind Lemieux altijd fijn liggen. Twijfel erg tussen de loire truffle van Lemieux of de ES mahogony. Zijn beide dure zadeldekken, maar vraag me bij ES af of ik het dan alleen 'voor de mooi' koop. Het zou de 1e voor mij zijn.
Maanlicht schreef:anoukwendy schreef:Ik vind deze toch wel erg chique ookal ben ik geen bow fan, de kleur doet heel veel.
Kun je die bow er niet af slopen? Dan een heel mooi dekje.
maessie schreef:Ik zou al zeggen, maar Anouk had sample sale "om de hoek"en dat is ook een beetje onze influencer toch?
![]()
![]()
Dat past mooi Sanne!!
Ooh zonde Queijo! Ik heb dat vooral bij de katoenen dekjes, niet echt bij de gladde stofjes. (Maar komt bij mij ook meer van t zadelrandje dan mn been ivm rooooooond paard(baby on board)
Ik vind de lemieux ook fijn qua ligging, maar net wat meer standaard qua uitstraling waardoor ik eerder de es en ps enzo bestel. Zou de loire mulberry nog wel willen![]()
Hmm ik denk dat ik niet wil weten hoeveel dekjes ik dit jaar gekocht heben t jaar is nog niet om natuurlijk..
alleen december kan ik nog wel achterhalen
Iemand hier enig idee hoe je kunt zien hoeveel iedereen hier gepost heeft? Gok dat ik redelijk hoog scoorben stiekem wel nieuwsgierig!