anoukwendy schreef:Gaat iemand die groene set bestellen die morgen uitkomt?
Ik vind het echt heel mooi. Maar weet t nog niet.. die prijs gewoon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_MelisS schreef:Ik zei ook altijd ik koop ze alleen met korting, maar ondertussen.. Als ik ze echt graag wil hebben dan bestel ik ze gewoon
Heb de faded fuchsia onder de kerstboom liggen, kan niet wachten hahaa![]()
Ik heb eventueel nog een ps of sweden laguna mint te koop.
Merk dat ik veel meer van felle kleuren hou en die pastel kleuren niet helemaal mijn ding zijn![]()
Jessie2020 schreef:Jaaaa vandaag een iced Coffee van marktplaats binnengekregen! Blij mee!
Weet iemand daar nog een leuk shirtje bij?
En om in de zuiperij te blijven, die prosecco wil ik nu ook heel graag
Getup schreef:_MelisS schreef:Ik zei ook altijd ik koop ze alleen met korting, maar ondertussen.. Als ik ze echt graag wil hebben dan bestel ik ze gewoon
Heb de faded fuchsia onder de kerstboom liggen, kan niet wachten hahaa![]()
Ik heb eventueel nog een ps of sweden laguna mint te koop.
Merk dat ik veel meer van felle kleuren hou en die pastel kleuren niet helemaal mijn ding zijn![]()
Zelfde hier. Ook, omdat het niet zo snel vies is
Vind de ES persoonlijk ook mooier als de meeste PS
.
Als ik nu mn pistachio verkoop, mag ik van mezelf n faded fuchsia
darkadia schreef:Staat inderdaad specifiek bij dat het niet aan hun kwaliteitseisen voldoet en de siliconen door wrijving los kunnen laten. Ik ga het zien.
Daphara schreef:Heeft iemand nog tips om een shirt met de Golden Brass te matchen? Vind het zo lastig inschatten welke kleur die nou precies is, dus moet eigenlijk wachten tot dat die geleverd wordt, maar neuzen kan toch alvast wel.
Oornetje heb ik al af, nou ja, bijna dan... ik had besloten dat het mooier is een zwart oornetje te doen met een Golden brass rand, dus het zwarte gedeelte is nu af gehaakt als het dekje binnen is kan ik de wol uitzoeken voor de rand.