En voor de prijs van 90€ ook nog leuk te behappen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilse_hester schreef:Rena100 schreef:Hm, ja is toch wel een gok dan. Maar vind de chester wel echt een mooi hoofdstel.
Wel jammer dat die 8 euro duurder is geworden!
Dat is vast omdat ze nu de actie “geen verzendkosten” hebben, maar ze feitelijk verstopt hebben in de koopprijs. Even wachten tot volgende week, dan is die actie voorbij, wellicht stellen ze de prijs dan weer naar beneden bij.
dieseltje09 schreef:Voor de liefhebber, Solibel komt met een nieuw hoofdstel op de markt. Neusriem ala Micklem maar ik ben vooral erg gecharmeerd van het kopstuk! Kopstuk is afgekeken van Stubben gok ik zo maar maakt hem niet minder mooi![]()
En voor de prijs van 90€ ook nog leuk te behappen
[ [url=m/djb4si.jpg]Afbeelding[/url] ]
Capriootje schreef:Mooi! Welke maat heb je?
Odetje92 schreef:Heeft iemand misschien een suggestie voor een ander kopstuk voor de Micklem? Ben ontzettend tevreden over mijn competition, maar zou graag een iets meer uitgesneden kopstuk willen, die meer vrijheid geeft bij de oren. Welke zou hier aan voldoen en passen bij de brede bakstukken van een Micklem?
Daphneeeej schreef:Odetje92 schreef:Heeft iemand misschien een suggestie voor een ander kopstuk voor de Micklem? Ben ontzettend tevreden over mijn competition, maar zou graag een iets meer uitgesneden kopstuk willen, die meer vrijheid geeft bij de oren. Welke zou hier aan voldoen en passen bij de brede bakstukken van een Micklem?
Denk dat je niet zomaar een passend ander kopstuk gaat vinden. Misschien dat die Nirak van ps of sweden ook zo een breed enkel bakstuk heeft?
Ander zou je toch moeten gaan werken met een tuigmaker en dan iets naar wens laten maken op maat.
Simbaa schreef:Heeft er iemand ervaringen met de maarvoerig van Hooks hoofstellen en dan vooral met deze?
https://www.hookseurope.com/horse/horse ... -fairfield
Ik wil hem graag bestellen, maar mijn paard zit vaak net tussen cob en full in. Bij hoofstellen die wat kleiner vallen past full vaak prima. Cob is eigenlijk altijd net wat te krap.
Iemand een idee hier over?
[ [url=m/vMwhCx.png]Afbeelding[/url] ]