Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Zou een singel van een metertje of wat langer ook al niet een verschil maken qua schuiven?
Pippaa schreef:Geryon: ik vind de kleur vreselijk op je ponyviel me direct negatief op
Kwetal schreef:pmarena schreef:Zou een singel van een metertje of wat langer ook al niet een verschil maken qua schuiven?![]()
Absoluut!!! En misschien moet je een beetje na-singelen als je er op zit ? Zo'n zacht zadel zinkt altijd wat in..... **edit** ik lees net dat je gaatjes te kort komt......
Doe in elk geval even een vetertje door het lusje van de pad en zet het vast aan de ring - dan schuift de pad er niet meer onderuit. Kan het lange gevoel niet komen door je gympies? Het maakt bij mij uit wat voor schoenen ik aan heb (qua gevoel) Ik heb een paar van die rij-gympen en die hebben een dunnere zool dan de Jodhpurs.
First_Unique schreef:Oh wauw! Ziet er wel heel mooi uit geryon! Hoe reageerd je pony erop? Ik kan het niet heel goed zien maar ik vind dat ie kwa schoft nog niet zo heel verkeerd ligt! Ben benieuwd hoe je deze week gaat ervaren!
muppetmayo schreef:Ik ben benieuwd! Jammer dattie schuift wel.. Hij ziet er wel heel nieuw uit nog, echt een torentje. Scheelt t nasingelen evt nog wat? Ik hoop dat je er veel plezier van hebt deze week.
nienke07 schreef:Oef.. wat is het toch een mooi zadel.. en inderdaad spiksplintertjehagelnieuw... Zelf niet eens geprobeerd...had geen tijd aan het begin van deze week en Geryon beloofd op te sturen.. dus ik ben pas aan de beurt als het zadel weer terug is...![]()
Die lange singelstoten met alleen gaatjes onderin waren mij bij de Lipica ook al opgevallen... misschien toch wat gaatjes erbij in het vervolg...
Ik vind het een heel mooi bruin zadel, maar zou denk ik op jouw paard toch voor zwart kiezen
Pad vastzetten gaat schelen en aansingelen ook vermoed ik.
Ben benieuwd naar je bevindingen in de rest van de week.
Romyloverrr... je staat op de lijst hoor. Mocht de andere tester niet willen kopen, dan is hij voor jou!
Gaat weg met pijn in mijn hart overigens... vind het zo'n mooi zadel. Maar ja.. ik kom er altijd een soort van verkreukeld vanaf, heb nog twee zadels (oh nee.. drie) en rijdt 9 van de 10 keer met mijn BF vachtzadel... dus ja.... dan kan je wel een winkeltje hebben, maar er zijn ook hier grenzen...
Kwetal schreef:Met een eigen zadel kan je extra gaatjes toevoegen - of bij bestelling vast om extra gaatjes vragen.
Kleur is een kwestie van smaak.. ik vind het niet onaardig, maar net iets te bleekjes, wellicht. Misschien is vetleer leuker.
Voor paarden met een "scherpe schoft" denk ik dat een Christ (of ander lamsvacht dekje) een beter idee is....