Danique_G schreef:Denk trouwens dat de golden bras super cool is op een zwarte of schimmel! Staat mega chique.
Ik wil die ook voor op mn schimmel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SharonIndezz schreef:Danique_G schreef:Denk trouwens dat de golden bras super cool is op een zwarte of schimmel! Staat mega chique.
Ik wil die ook voor op mn schimmellijkt me idd een goede keus, Maarja vind alles mooi…. Alleen mn bankrekening is het er minder mee eens
heb in 2 weken tijd 5 es dekjes aangeschaft Oepsie
xLisaa schreef:Hoe vinden jullie de broeken van PS? Wil er 1 bestellen in de sale, maar heb het gevoel dat ze erg tekenen? Ik heb normaal broekmaat 40.
XiiaaooNaa schreef:Heb 3/4 paar broeken, gewoon je normale maat bestellen is voor mij perfect!
Onwijssss fijne broeken!
SharonIndezz schreef:Iemand hier ervaring met de ps taylor legging? Hoe vallen deze kwa maat? Ik hang alrijd beetje tussen 40/42 in, welke zou ik dan het beste kunnen pakken?
maessie schreef:Mijn favoriete zijn de MayaDelorez op t moment, en mn Hvpolo winterbroek. Bij mij valt Ps wat hoog in de taille op net t verkeerde punt, ook weer niet zo dat ze niet fijn zijn, maar net ff een puntje minder.
De skyblue is ook binnen bij Matchy, dus die zal volgende week ergens wel binnen komen