PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 12:00

anoukwendy schreef:
Mooi iris <3 ben benieuwd als je alles thuis hebt :D

Kimwilliam, gaat prima hoor
[ [url=m/5j93s2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow wat een mooie kleur, ik heb nog geen PSOS dekjes, maar hoe heet deze kleur? Voor alles is een eerste keer, toch?

Edit; zie net dat het de Emerald van Ps is!!

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 12:06

Daphara schreef:
Net nagekeken, maar het is bestelling van 30-07 waar ik dus nog steeds op wacht.
Laatste bericht is dat ze 31-12 zouden leveren, ik heb nog niet weer een nieuwe leverdatum gehad, maar meestal schuiven ze het een dag of wat voor de leverdatum weer een paar weken vooruit.

Vanaf mei 2020 heb ik voor bijna €800 bij hun besteld met een account, voor die tijd zonder account en nog werkt de ESVIP code niet meer bij mij. Blijkbaar is het niet belangrijk genoeg om je trouwe klanten te behouden met een beetje extra service en korting.

[ [url=m/bKvBe6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb voor de kerst er nog achteraan gebeld, omdat er bij de bestelling “voltooid” stond, maar ik het item nog niet ontvangen had, maar ze gaven aan dat dit klopt en dat het item nog in bestelling staat, dat ik na de 31e maar weer contact op moest nemen als ik nog niets gehoord had.

Jeetje mina dat is wel heel erg... als het nou bij het artikel stond bij levertijd, dan tot daar aan toe. Maar als je besteld hebt en dan dat bericht? Niet erg netjes...
Ik heb hetzelfde. 27 december 2020 trainingslaarzen besteld, kreeg ik een week later een mail dat de eerst volgende levertijd mogelijk op 5 maart 2021 is...
Dat is wel taai

Edit; wat Anouk zei, over dat we vaak alleen slechte verhalen horen is wel zo. Ik moet zeggen; ik heb verder heel goeie ervaringen met HS. Had toen 2 dagen voor een actie online freejump beugels gekocht, onverwachts gingen we naar de HS shop toe (2 dagen later), en kocht ik met korting een wedstrijd jasje. Er was toen een actie dat als je een X bedrag uitgaf, je een showdeken erbij kreeg . Ik zat net niet op het bedrag, maar toen ze zag dat ik 2 dagen ervoor die beugels besteld had (waarmee ik wel op het bedrag zat), heeft ze mij alsnog die deken meegegeven! Echt mega lief!

En ook met een custom kep, ik mailde daarover op zondag, de laatste dag van de korting. Had niet verwacht dat ik die korting nog kon krijgen, want de service beantwoordt mailtjes op zijn vroegst maandag dacht ik. Alsnog met 20% een custom kep kunnen kopen via hen... super vriendelijk en super snelle service wat mailen betreft.

anoukwendy

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 12:22

Is idd de emerald :D

Echt stom, heb een soort kast gehaald voor mn spullen, maar ik wilde hem achter de kast zetten die ik al heb zodat ie dieper word. Maar mn plan lukt dus niet, ik wist dat ie 30 cm groter was maar nooit aan gedacht dat die muur dus precies evengroot is als die kast die ik al had 8)7
Moet dus heel sie kamer leeg. Leuk voor jullie want dan kan ik foto’s maken _O-

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 12:36

Anouk: Ooohh nee wat balen, zul je net weer zien he... hihi... kun je wel de foto's maken inderdaad!

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 12:40

Dat ik moet wachten op het artikel is ook niet erg, wel dat ik er zelf achteraan moet om updates te krijgen. Wat mij vooral stoort aan HypoStore is dat hun beleid over of de ESVIP code het wel of niet doet, zo compleet random lijkt te zijn. Je zou zeggen dat €800 aan besteding in hun webshop in minder dan 6 maanden tijd, genoeg zou moeten zijn om als “VIP-klant” behandeld te worden, maar niet dus.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 12:43

Jammer van de onduidelijkheden en lange levertijden zeg.. Dat is nooit leuk. Zelf prima ervaringen met de genoemde winkels.

@mirneberends: Van Celeris :D Ben alleen nog in twijfel tussen zwart polo lak (wat ik altijd had) met houtlook zool of zwart croco lak, wederom polo met houtlook zool. Daarom de pas afspraak pas over 2 weken, kan ik nog even nadenken.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 12:44

Daphara schreef:
Dat ik moet wachten op het artikel is ook niet erg, wel dat ik er zelf achteraan moet om updates te krijgen. Wat mij vooral stoort aan HypoStore is dat hun beleid over of de ESVIP code het wel of niet doet, zo compleet random lijkt te zijn. Je zou zeggen dat €800 aan besteding in hun webshop in minder dan 6 maanden tijd, genoeg zou moeten zijn om als “VIP-klant” behandeld te worden, maar niet dus.

Jaa dat vind ik dus ook wel apart, dat hun ook niet vragen of je je geld terug wil of nog langer wil wachten..

Spoiler:
Ben op de helft
Afbeelding

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 12:45

Dat is een aardig klusje :P

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 12:47

Ik zou minstens een uur voor die dekjes staan te twijfelen welke ik zou pakken :))

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 12:54

Nessie schreef:
Jammer van de onduidelijkheden en lange levertijden zeg.. Dat is nooit leuk. Zelf prima ervaringen met de genoemde winkels.

@mirneberends: Van Celeris :D Ben alleen nog in twijfel tussen zwart polo lak (wat ik altijd had) met houtlook zool of zwart croco lak, wederom polo met houtlook zool. Daarom de pas afspraak pas over 2 weken, kan ik nog even nadenken.

Wel erg gaaf! Als ik het goed begrijp twijfel tussen "normaal" lak of croco lak. Ik heb zelf toen gekozen voor een rand met croco lak (ipv "normaal" lak) omdat, als er een kras op komt, je het op croco lak minder ziet!
Ik heb nog een jong, groen paard, dus daarom maakte ik die keus toen. Geen idee hoe dat bij jou zit, maar misschien heb je hier wat aan :D

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:00

Ze hebben zelf ook aangegeven dat de VIP code alleen werkt als je ingelogde klant bent en minimaal 2x hebt besteld. En dan nog geld het maar op een aantal artikelen wat door es stockholm zelf word aangegeven. Heb ik begrepen

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 13:07

_Lorette_ schreef:
Ik zou minstens een uur voor die dekjes staan te twijfelen welke ik zou pakken :))

Haha soms wel langer _O-

Margot als je altijd lak hebt zou ik nu iets heel anders doen. Misschien bruine laarzen? Of gewoon zwarte, wel met houten hak want dat is wel chique <3

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:13

Wel lastig zo’n code die maar ‘random’ werkt, maar goed dat zal dan inderdaad door de richtlijnen komen.

Ik ben wel een kraai, het moet wel glimmen :+ :P Daarnaast heb ik ook heel mooie camel kleurige laarzen, de wedstrijdlaars blijft wel zwart. Alleen dan dus croco lak of normaal lak, that’s the question.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 13:14

Mn vriend wist blijkbaar niet hoeveel ik had, ookal is ie al 100x in mn kamertje geweest.
Ik had alles zo neergeflikkerd:
Afbeelding

Komt ie binnen, oh hell, zoveel dekjes? En dan heb je al de helft verkocht?!
Eh jaa _O-

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 13:15

Nessie schreef:
Wel lastig zo’n code die maar ‘random’ werkt, maar goed dat zal dan inderdaad door de richtlijnen komen.

Ik ben wel een kraai, het moet wel glimmen :+ :P Daarnaast heb ik ook heel mooie camel kleurige laarzen, de wedstrijdlaars blijft wel zwart. Alleen dan dus croco lak of normaal lak, that’s the question.

Oh haha, dan zou ik gewoon lak doen met een croco rand, eventueel een croco neus en croco bij de hak.

Ik heb net mn cognac laarzen verkocht, vond ze echt zo gaaf maar ben te dik geworden := en ik hou iets teveel van eten _O-

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:16

Oh mijn :oo. Wat een verzameling! Wauw!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:19

Dat is echt mega, dit ga ik laten zien als iemand me ooit zegt dat ik teveel heb :P

Ik wilde eerst ook ‘gewoon’ lak, tot ik onderstaande in de spoiler zag (maar dan wel met houtlook zool).. Maar goed nog 2 weken voordat ik de knoop door hak.

Spoiler:
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 13:29

Nessie schreef:
Dat is echt mega, dit ga ik laten zien als iemand me ooit zegt dat ik teveel heb :P

Ik wilde eerst ook ‘gewoon’ lak, tot ik onderstaande in de spoiler zag (maar dan wel met houtlook zool).. Maar goed nog 2 weken voordat ik de knoop door hak.

Spoiler:
[ [url=m/J38Ylb.gif]Afbeelding[/url] ]

Ik ben niet zo heel erg van de croco dus mijn keus zou het niet zijn, al zijn deze wel gaaf!
En die houtlook zool maakt het ’af’ en chique haha dus daar kan ik me wel in vinden

Okee, nu de vraag, word dit de kast voor verkoop spullen of voor mezelf? :P
Afbeelding
Ben bang dat als ik hier verkoop spullen inleg ik geen plek voor mn eigen spullen heb. Plus dat het netter is hierin

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:31

anoukwendy schreef:
Mn vriend wist blijkbaar niet hoeveel ik had, ookal is ie al 100x in mn kamertje geweest.
[ [url=m/z0vo4I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eh jaa _O-

Wauw <3 ik vind het aan de ene kant bizar en aan de andere kant heel gaaf haha

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 13:32

Ballard_L schreef:
anoukwendy schreef:

Eh jaa _O-

Wauw <3 ik vind het aan de ene kant bizar en aan de andere kant heel gaaf haha

Het is ook wel uit de hand gelopen hoor. Er moet nog een hele hoop weg. Maar aan de andere kant denk ik ook, waarom niet zolang het kan? Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken haha. Maar ik ben het wel met je eens dat het bizar is en echt veel teveel

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:45

mirneberends schreef:
anoukwendy schreef:
Mooi iris <3 ben benieuwd als je alles thuis hebt :D

Kimwilliam, gaat prima hoor
[ [url=m/5j93s2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow wat een mooie kleur, ik heb nog geen PSOS dekjes, maar hoe heet deze kleur? Voor alles is een eerste keer, toch?

Edit; zie net dat het de Emerald van Ps is!!

Haha ik heb er ook nog geen maar deze wil ik wel erg graag! Die is erg mooi!!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 13:57

Ik heb na 2 foto’s al geen zin meer _O- zit tussen de dekjes. Misschien is dit wel het moment voor een instagram account? *-:)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 13:58

Erg mooi om te zien

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 14:07

anoukwendy schreef:

Eh jaa _O-

Woooow dacht dat ik er al aardig veel had. Maar jij hebt wel heel veel dekjes! Een collectie om trots op te zijn!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 14:24

anoukwendy schreef:

Eh jaa _O-

<3
*slaat foto op voor als vriendlief ooit begint te zeuren over mijn collectie *

Echt gaaf! Zou willen dat ik een kamer had om de spullen zo mooi uit te stallen. Ik heb een hoop met mijn paard mee gegeven. Maar voor pony lief ben ik langzaam aan ook al aan het sparen.

Vroeger kocht ik wel eens goedkope dekjes, maar die worden toch sneller lelijk. Dus ik ben fan van ps of sweden... Halverwege vorig jaar kocht ik mijn eerste, met behulp van iris (e charcoal) . Nu heb ik er 3 (voor een 2 jarige pony), 2 rijbroeken, bandages, shirt en zijn er een petje, oor oornetje en peeskappen onderweg. En ik sluit niet uit dat er nog wat bij komt voor hij beleerd is :Y).

Ik hoop nog steeds op een mooie gele en iets van turquoise.