Daphara schreef:Net nagekeken, maar het is bestelling van 30-07 waar ik dus nog steeds op wacht.
Laatste bericht is dat ze 31-12 zouden leveren, ik heb nog niet weer een nieuwe leverdatum gehad, maar meestal schuiven ze het een dag of wat voor de leverdatum weer een paar weken vooruit.
Vanaf mei 2020 heb ik voor bijna €800 bij hun besteld met een account, voor die tijd zonder account en nog werkt de ESVIP code niet meer bij mij. Blijkbaar is het niet belangrijk genoeg om je trouwe klanten te behouden met een beetje extra service en korting.
[ [url=m/bKvBe6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb voor de kerst er nog achteraan gebeld, omdat er bij de bestelling “voltooid” stond, maar ik het item nog niet ontvangen had, maar ze gaven aan dat dit klopt en dat het item nog in bestelling staat, dat ik na de 31e maar weer contact op moest nemen als ik nog niets gehoord had.
Jeetje mina dat is wel heel erg... als het nou bij het artikel stond bij levertijd, dan tot daar aan toe. Maar als je besteld hebt en dan dat bericht? Niet erg netjes...
Ik heb hetzelfde. 27 december 2020 trainingslaarzen besteld, kreeg ik een week later een mail dat de eerst volgende levertijd mogelijk op 5 maart 2021 is...
Dat is wel taai
Edit; wat Anouk zei, over dat we vaak alleen slechte verhalen horen is wel zo. Ik moet zeggen; ik heb verder heel goeie ervaringen met HS. Had toen 2 dagen voor een actie online freejump beugels gekocht, onverwachts gingen we naar de HS shop toe (2 dagen later), en kocht ik met korting een wedstrijd jasje. Er was toen een actie dat als je een X bedrag uitgaf, je een showdeken erbij kreeg . Ik zat net niet op het bedrag, maar toen ze zag dat ik 2 dagen ervoor die beugels besteld had (waarmee ik wel op het bedrag zat), heeft ze mij alsnog die deken meegegeven! Echt mega lief!
En ook met een custom kep, ik mailde daarover op zondag, de laatste dag van de korting. Had niet verwacht dat ik die korting nog kon krijgen, want de service beantwoordt mailtjes op zijn vroegst maandag dacht ik. Alsnog met 20% een custom kep kunnen kopen via hen... super vriendelijk en super snelle service wat mailen betreft.