Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fauvetje schreef:Iemand een tip:
paard heeft bucas recuptex (als onderdeken) en een Bucas turnout erboven.
Maar op de schoft knelt het wat, na langdurig dragen schuurt het de haren daar weg... Ze heeft momenteel maat 195 ...
neem ik best een andere maat, of steek ik ergens een verlenger tussen - maar ben bang dat ie dan teveel naar achteren trekt-
_Aine schreef:Ik zou graag een recuptex nierdeken willen aanschaffen, maar twijfel of deze wel vast te maken is aan mijn zadelIk heb een monoblad zadel waar alleen een enkel beugelriem aan kan, er zit dus geen lusje op het zadelblad waar het restje van een beugelriem doorheen kan. Is de recuptex nierdeken alsnog vast te maken aan zo’n soort zadel of moet ik verder kijken naar een ander merk/uitrijdeken?
Fauvetje schreef:Iemand een tip:
paard heeft bucas recuptex (als onderdeken) en een Bucas turnout erboven.
Maar op de schoft knelt het wat, na langdurig dragen schuurt het de haren daar weg... Ze heeft momenteel maat 195 ...
neem ik best een andere maat, of steek ik ergens een verlenger tussen - maar ben bang dat ie dan teveel naar achteren trekt-
Goldie schreef:Ontaarde paardenmoeder hier blijkbaarmijne liep nog met een 100grams, geschoren ook. Vandaag heb ik er wel een 100 grams onderdeken bij op gedaan. 300 grams deken vond ik nog wat overdreven
Ze loopt verder gewoon buiten overdag en 's nachts op stal
Robin_Rikkie schreef:Hier vandaag de recuptex gekocht, ben benieuwd hoe mijn pony erop gaat reagerenZe heeft erg strakke rugspieren dus hopelijk ga ik verschil merken
Hij is wel een beetje lang bij haar benen maar ze heeft een best grote maat voor haar stokmaatjeop de borst en qua lengte prima gelukkig
[ [url=m/XpfUdj.jpg]Afbeelding[/url] ]
kirsten4 schreef:Robin_Rikkie schreef:Hier vandaag de recuptex gekocht, ben benieuwd hoe mijn pony erop gaat reagerenZe heeft erg strakke rugspieren dus hopelijk ga ik verschil merken
Hij is wel een beetje lang bij haar benen maar ze heeft een best grote maat voor haar stokmaatjeop de borst en qua lengte prima gelukkig
[ [url=m/XpfUdj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn shet heeft ook een te grote maat voor haar stokmaat eigenlijk & ze heeft hele korte beentjes dus dekens hangen bij haar ook zo op haar knieën