Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:Ze zijn inderdaad afhankelijk van derden maar dan moeten ze geen beloftes doen
Floortje_89 schreef:Ik heb contact gehad wat betreft de scheurtjes en krijg een nieuwe! Had nog even de datum opgezocht dat ik hem heb gekocht en dat was februari 2013, dus helemaal super dat ik ondanks dat een nieuwe krijg. Foto's gestuurd en kreeg de dag daarop al bericht, dus wat mij betreft een mega goede service van pas de deux
Bonita_Bon schreef:vonneke schreef:Ze zijn inderdaad afhankelijk van derden maar dan moeten ze geen beloftes doen
Een belofte of een indicatie? Ik kreeg van de week ook een mail van ze 'als het goed is hebben we het desbetreffende product op 2 April binnen, zo niet neem ik wederom contact op'.
Een goede bekende van mij heeft jaren daar gewerkt (inmiddels verhuist) en als je hoort hoeveel mails ze binnen krijgen, hoeveel producten bij iets van 95 leveranciers moeten bestellen, retouren etc en dat voor een relatief miniscuul bedrijf. En dan toch nog zo goed als mogelijk mensen op de hoogte houden en hun best doen voor alle klanten. Petje af!
Ik heb btw de bruine fairfax in bestelling staan, welke kleur moet ik aan denken? Koffiebruin of iets lichter (vanaf een foto moeilijk te beoordelen)?