Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lusitano schreef:voor al de mensen die met beugels rijden op de Iberica: wees daar wel voorzichtig mee! als je gaat lichtrijden heb je een enorme piekbelasting op de punten waar de beugels zijn bevestigd. Dit kan uiteindelijk leiden tot atrofie van de rugspier! Als je wel met beugels wilt rijden zorg er dan voor dat je een zeer onafhankelijke zit hebt of dat je extra inlages hebt.
Hier een fotootje van ons zadel naast de Iberica:
[ Afbeelding ]
Sam is echt enorm opgeknapt van de ontstekingsremmers en goed voer. We zijn het werk nu weer aan het oppakken en hier staat hij lekker in de zon te dutten voordat we een heerlijk buitenritje gaan maken.
xJasmijn schreef:Zijn er ook 2de handse ? Ooit iemand tegen gekomen?
Buitenzinnig schreef:je ziet het wel bij paarden die wat aan de dikke kant zijn, dan hebben ze "okselplooien" en dat kan irriteren langs de randjes.
het is net al bij mensen, de ene loopt heerlijk op Adidas en de and krijgt daar zere voeten van.... dat maakt Adidas niet slecht
Cambiar schreef:Lusitano schreef:voor al de mensen die met beugels rijden op de Iberica: wees daar wel voorzichtig mee! als je gaat lichtrijden heb je een enorme piekbelasting op de punten waar de beugels zijn bevestigd. Dit kan uiteindelijk leiden tot atrofie van de rugspier! Als je wel met beugels wilt rijden zorg er dan voor dat je een zeer onafhankelijke zit hebt of dat je extra inlages hebt.
Hier een fotootje van ons zadel naast de Iberica:
[ Afbeelding ]
Sam is echt enorm opgeknapt van de ontstekingsremmers en goed voer. We zijn het werk nu weer aan het oppakken en hier staat hij lekker in de zon te dutten voordat we een heerlijk buitenritje gaan maken.
Wow, is dat mijn zadel die je gekocht hebt??
kvika schreef:xJasmijn schreef:Zijn er ook 2de handse ? Ooit iemand tegen gekomen?
Jep, ik heb er eentje van MP gekocht. toevallig kwam ik er later achter dat hij van camy was die in het begin van het topic er zo blij mee was.
Er stond er ook pas nog eentje op Boktmarkt hier.
zoekt, vindt,plaatst een link![]()
http://www.bokt.nl/markt/ad/40012/chris ... fellsattel