Heb je je pakketje ontvangen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Mri, dit ging over een county zadel he, niet over een wow. Plus dat de beugels te kort waren voor mij ( ik mocht even op een nieuw zadel zitten van stalgenote, heel lief ). Dus mijn bovenbenen lagen nu idd niet helemaal goed.
Maar bij vorige zadels lag mijn been/knie toch ook tegen de wrongen aan hoor, alleen bij mijn wow dus niet.
Liggen bij jullie je benen dan nooit tegen de wrong aan ? Wat heb je dan aan een wrong ???
Seven schreef:Wanneer je correct in je zadel zit hoord je geen steun te zoeken met je wrongen je kan een licht contact houden maar als je er echt tegen aan zit, zit je in stoelzit of je hebt bijv een te grote hoek in je heup knie hak lijn.
Als ik goed in mn zadel zit kom ik net achter de wrong uit als ik mn knie dan wat naar voren of juist omhoog zal plaatsen kom ik tegen de wrong. Dan ga je je vast zetten en gaat je onafhankelijke zit verloren in mijn ogen
MarChak schreef:Ik heb mijn benen ook niet tegen de wrong liggen, daar zijn mijn bovenbenen te kort voor, als ik m'n beugels tenminste lang genoeg heb zitten.
Maar als je foto's opzoekt van topdressuurruiters, b.v. Edward Gal, die rijdt dan niet op een Wow, maar die zit toch echt klem met z'n bovenbeen tegen een hele lange wrong.
Edit: typfout
Urielle schreef:Uit Essen, ze zit bij mij in de buurt, maar op haar site staat dat ze alleen al bestaande Wowklanten doet, daarom heb ik zelf maar naar Roosendaal gemaild (Margreet Bouwmeester).
MarChak schreef:Herinnering uit de openingspost:Citaat:In dit topic mogen alleen ervaringen over de WOWzadels worden gedeeld.
Vragen, meningen en wat dan ook over fitters enz. horen NIET in dit topic thuis, hier aub alleen ervaringen delen over het zadel.