Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chaos schreef:Waar is hij verkrijgbaar en tegen welke prijs? Ik heb laatst met iemand erover gehad maar nu weet ik het nog steeds niet..
Of zijn er Bokkers die hem aanbieden?
Blijheid schreef:Ik heb mijn multibridle inmiddels ook binnen. Hij past goed dus morgen ga ik ermee rijden
Wat ik vooral fijn vind bij mijn pony met een kort, breed koppie is dat zijn oog veel minder dicht bij het bakstuk zit. Dat was bij zijn gewone hoofdstel soms echt vervelend, met rijden kroop het bakstuk voor mijn gevoel echt te dicht naar zijn oog. Met de multibridle hoop ik daar geen last van te hebben.
Hier met gewoon hoofdstel
Hier met Multibridle
Jennyxx schreef:Denk ook dat deze te groot is. De knik die in het bakstuk zelf zit hoort direct onder het jukbeen van het paard te liggen. Bij jou zit die nu hoger. Maar als jij het bakstuk langer maakt, dan komt de neusriem te laag op de neus te liggen. Ook is de neusriem wat te groot, waardoor het bakstuk te ver van het jukbeen richting onder komt te liggen. Kijk maar op pagina 1 van dit topic, daar staat een voorbeeldplaatje.
Horseware schreef:Chaos schreef:Waar is hij verkrijgbaar en tegen welke prijs? Ik heb laatst met iemand erover gehad maar nu weet ik het nog steeds niet..
Wij verkopen ze, zowel de Multi als de Competition van Horseware.
Actuele prijzen staan op onze website http://www.horsewaredekens.nl
Past het hoofdstel niet, dan kan hij geruild of geretourneerd worden.
Citaat:Okee. Maar ze zijn verkrijgbaar in zwart en bruin, heb je duidelijkere foto's van de kleuren. Want op een foto is het echt heel erg bruin, en de andere foto's zouden dan zwart moeten zijn maar zien eruit als donkerbruin.
Odi schreef:Is inderdaad een mooi kleurtje. Die kleur is er natuurlijk weer niet met zo'n ringetje op de neusriem. Zal eens op de site kijken, heb maat Cob nodig voor mijn paardje (denk ik).
Krijg bij Geestig niet de juiste site.
Jennyxx schreef:Chaos schreef:Waar is hij verkrijgbaar en tegen welke prijs? Ik heb laatst met iemand erover gehad maar nu weet ik het nog steeds niet..
Als ik jou was zou ik het topic even doorlezen