Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:34

Nee dat niet, maar Blueberry is wel echt een paarse. Niet vergelijkbaar met de corn, die is gewoon lichtblauw.

Ink Blue is een soort paarsige navy.

Haha geen dank :D
Heb ze een stuk beter terug kunnen ordenen weer.

Laura_

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:36

Ja de ink is ook wel mooi! Maar die van mij staat met een peesblessure en dr been wordt alleen maar weer dikker ipv dunner, dus voorlopig mogen dekjes even wachten.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:38

Laura_ schreef:
Ja de ink is ook wel mooi! Maar die van mij staat met een peesblessure en dr been wordt alleen maar weer dikker ipv dunner, dus voorlopig mogen dekjes even wachten.

Dit heb ik ook gehad!
Maar heel apart: als ik een DA afspraak heb waarvan ik de uitslag niet zeker weet... bestel ik een dekje, met het voornemen om hem daarna weer te gaan gebruiken.

Tot nu toe heeft het geholpen *D We hebben ondertussen een peesblessure en spat achter de rug.

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:38

Ja de ink heb ik, die vind ik prachtig. Op een schimmel! Ik zal eens een mooie foto proberen maken, als jullie dat willen :P Maar blueberry en ink blue lijken dus niet op elkaar?

Ik ben nogal van de blauwtinten. Helaas voor mij heeft lemieux er nogal veel _O-

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:39

Nee vind ik niet! Stuk terug in mijn berichten staat mijn witte met beide op de foto :)

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:40

Jessie2020 schreef:
Als jullie 1 kleur zouden mogen kiezen, als alltime favoriet welke kiezen jullie dan? Wat is de iconische kleur van Lemieux die in geen 1 collectie mag ontbreken?

De terracotta <3

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xLiez op 14-01-21 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

goldyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:43

Thanks, gevonden! Nou hoef ik dus enkel wat te sparen en dan op zoek te gaan naar een blueberry of corn blue maat S/M :o Ik weet dat ze uitverkocht zijn, dus nou ja, dan hoef ik me ook niet te haasten om hem te kopen voor hij niet meer verkrijgbaar is :=

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:47

ZoeyDercks schreef:
[ [url=m/fJHE6I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een bevalling. Zo even in PS de namen erbij zetten. Een perfecte regenboog is het niet geworden, maar ik had geen zin meer haha

Welke kleur is die hele felle roze? Want mijn fuchsia lijkt heel anders

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 17:50

Sanne96 schreef:
ZoeyDercks schreef:
[ [url=m/fJHE6I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een bevalling. Zo even in PS de namen erbij zetten. Een perfecte regenboog is het niet geworden, maar ik had geen zin meer haha

Welke kleur is die hele felle roze? Want mijn fuchsia lijkt heel anders

De Fuchsia echt.
Die is echt felroze! Kun je ook zien op de vergelijkfoto's van de roze/paarse.

Luna02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:10

xLiez schreef:
Jessie2020 schreef:
Als jullie 1 kleur zouden mogen kiezen, als alltime favoriet welke kiezen jullie dan? Wat is de iconische kleur van Lemieux die in geen 1 collectie mag ontbreken?

De terracotta <3

[ [url=m/5BHIUG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel erg mooi! Ik heb vandaag een tweedehands CC weten te vinden. Hopelijk wordt ie snel bezorgd!

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:18

Mijn benneton blue is inmiddels 3 jaar oud en is bijna aan vervanging toe door vaak gebruiken ;( Nu zoek ik een nieuwe kleur welke ik ervoor in de plaats kan kopen. Welke raden jullie aan? De volgende foto is de kleur van het paard!

Afbeelding

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:20

Volgens mij moeten jouw foto’s in de openingpost Zoey :+

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:24

Belker schreef:
Volgens mij moeten jouw foto’s in de openingpost Zoey :+

Hahahaha bij t vervolgtopic mag dat best :+

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:36

Daar zijn we bijna!

Appaloosa9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:41

wauw prachtig Zoey!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 19:09

Als die banner inderdaad een van de nieuwe kleuren is, dan heb ik een probleem. Ik ben gék op die kleur en vind het jammer dat ik de Turquoise nooit heb kunnen bemachtigen. Teal en Mint zijn mijn favorieten uit paards kledingkast. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:17

Als dat een nieuwe kleur is ben ik blij voor mijn portemonnee, die kleur vloekt gigantisch op mijn paarden :+

Ik heb intussen inderdaad mail gehad van HH wat betreft de VAT. Als ik 'm laat staan en wacht tot de verzending weer kan, dan kost het me niks extra want de VAT is specifiek voor de onkosten van uitvoer en douane. Als ik de VAT terug wil kunnen ze wel eerder verzenden, maar loop ik inderdaad kans dat ik zelf de btw en invoerkosten moet gaan betalen en die zullen waarschijnlijk hoger uitvallen dan de VAT.
Dus ik heb geopteerd om de verzending nog even on hold te houden. Ze vermoeden dat dit binnen een week wel gekend gaat zijn en ach, er zit toch geen haast achter als het langer zou duren.

Ik pleit ook voor de foto's van Zoey in de openingspost!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:21

Die caramel, als ik die ooit nog ergens tegen kom... <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:25

bliksemflits schreef:
Die caramel, als ik die ooit nog ergens tegen kom... <3

Ik had hem :)) maar vond hem op mijn paard niet zo fantastisch dus nu woont die bij Zoey *\o/*

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:27

ZoeyDercks schreef:
Laura_ schreef:

Dit heb ik ook gehad!
Maar heel apart: als ik een DA afspraak heb waarvan ik de uitslag niet zeker weet... bestel ik een dekje, met het voornemen om hem daarna weer te gaan gebruiken.

Tot nu toe heeft het geholpen *D We hebben ondertussen een peesblessure en spat achter de rug.

wauw dan heb jij veel DA afspraken gehad _O-

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:54

Als ik die banner zo zie gok ik op een collectie met van die snoepkleurtjes; dat blauw, fel koraal, mint wat donkerder dan de huidige, lila. Als dat zo is ben ik daar wel blij mee, dat soort kleuren liggen me niet zo, scheelt weer :=

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:55

*\o/* Die blauwe van de banner wil ik wel hebben.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:57

Zoey, zo te zien is er geen burgundy in suede? Ik heb momenteel de mulberry mesh, ben erg gek van de stof en de kleur heel mooi maar is mij soms te rose in de ondertoon.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 21:19

Vanillia schreef:
Als ik die banner zo zie gok ik op een collectie met van die snoepkleurtjes; dat blauw, fel koraal, mint wat donkerder dan de huidige, lila. Als dat zo is ben ik daar wel blij mee, dat soort kleuren liggen me niet zo, scheelt weer :=

+1. Ik vind het wel jammer, het is leuk fris, maar ik hoopte eigenlijk op wat meer ‘zakelijke’ kleuren

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 21:21

Helaas is paprika nergens meer in cc variant te krijgen. Mocht iemand deze nog vinden, ik hoor het heel graag!