Ink Blue is een soort paarsige navy.
Haha geen dank

Heb ze een stuk beter terug kunnen ordenen weer.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_ schreef:Ja de ink is ook wel mooi! Maar die van mij staat met een peesblessure en dr been wordt alleen maar weer dikker ipv dunner, dus voorlopig mogen dekjes even wachten.
Sanne96 schreef:ZoeyDercks schreef:[ [url=m/fJHE6I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een bevalling. Zo even in PS de namen erbij zetten. Een perfecte regenboog is het niet geworden, maar ik had geen zin meer haha
Welke kleur is die hele felle roze? Want mijn fuchsia lijkt heel anders
xLiez schreef:Jessie2020 schreef:Als jullie 1 kleur zouden mogen kiezen, als alltime favoriet welke kiezen jullie dan? Wat is de iconische kleur van Lemieux die in geen 1 collectie mag ontbreken?
De terracotta
[ [url=m/5BHIUG.jpg]Afbeelding[/url] ]
ZoeyDercks schreef:Laura_ schreef:Ja de ink is ook wel mooi! Maar die van mij staat met een peesblessure en dr been wordt alleen maar weer dikker ipv dunner, dus voorlopig mogen dekjes even wachten.
Dit heb ik ook gehad!
Maar heel apart: als ik een DA afspraak heb waarvan ik de uitslag niet zeker weet... bestel ik een dekje, met het voornemen om hem daarna weer te gaan gebruiken.
Tot nu toe heeft het geholpenWe hebben ondertussen een peesblessure en spat achter de rug.
Vanillia schreef:Als ik die banner zo zie gok ik op een collectie met van die snoepkleurtjes; dat blauw, fel koraal, mint wat donkerder dan de huidige, lila. Als dat zo is ben ik daar wel blij mee, dat soort kleuren liggen me niet zo, scheelt weer