Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:In de kleinste details zal het vast wel iets uitmaken, maar in de praktijk zal het allemaal wel meevallen
Ik ben persoonlijk wel een voorstander van de originele inlages onder (die vullen alles lekker uit doordat ze wat zachter zijn) en dan daar bovenop is het niet zo spannend.
Ik ben zelf niet zo moeilijk, heb graag een ze breed mogelijke pommel voor de zekerheid. Zo breed mogelijk is dan: zonder dat die op de schoft komt te rusten en zonder dat het zadel voorover kiept.
Ik zou als ik jou was voor je eigen gemak gewoon even testen met de pommel die er nu inzit, als dat nog te wensen overlaat dan pas pommels verwisselen, anders blijf je bezig
Geryon schreef:Ik durf je vragen niet te beantwoorden, maar dit is een zadel zonder VPS geloof ik, daar was je wel al van op de hoogte? Niets mis mee hoor trouwens, zitten veel lekkerder
hetlevenwint schreef:Ik vind het zadel van lengte gaan, verder bedoel je dat het dekje rommelig zit bij foto 2 ? En foto 3 durf ik echt niet op antwoorden.
dierfysio schreef:Sababber schreef:Pas stond er zon mooi set met dat zadel op marktplaats in maat 2! Jammer dat je die gemist hebt. Ik had hem graag gewild maar ik wilde een maat 1
Echt?? Ohhhhh, zonde.....![]()
Misschien (yeah right, as if...) leest die koper dit, en wil hij/zij een half maatje kleiner!
Heb je nog steeds interesse in een maat 1 eigenlijk? Stel dat mijn zadel echt te klein is, komt hij te koop. Ik ga ook een Cheyenne 2 testen, wie weet is die geschikt voor me, en die komt nog wel eens voorbij tweedehands.