Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar moest kiezen en heb de emerald gekozen
Die ligt nu onder de boom dus moet nog even wachten met showen haha.. als ik eraan denk zal ik ook eens mijn (kleine) PS collectie op de foto zetten.. Had de Ruby overigens ook willen bestellen, maar was te laat 
Heb mijn dekjes volgens mij nog nooit gewassen.. binnenkort maar 's proberen met de echt vieze
Maar heb Eskadron dekjes van vroeger, die nu wel een sopje zouden kunnen gebruiken
_Lorette_ schreef:Ik zie altijd op tegen de verhaarperiode. Dan heb je een complete paardenvacht aan de onderkant.
Mijn dekje is retour gestuurd naar het sorteercentrum in Utrecht en kan alleen op afspraak afgehaald worden door de verzender. De afmetingen kwamen niet overeen met het pakketlabel. Ik kan verder nergens iets aan doen, maar ik zit er wel mee. Geen geld, geen pakket en zelf niet eens de mogelijkheid om hem op te halen.
_MelisS schreef:Dark sky is wel heel mooi!![]()
Volgens mij heel chique op zwart!
Ik blijf ook twijfelen voor de golden brass.. heb net de faded fuchsia binnen. Die gaat onder de kerstboom
Maar twijfel of ik de golden brass wel mooi vind op bruin, of dat ie teveel wegvalt..
Lekker waardeloos _Lorette_
daar kleurt ie opzich wel mooi 'beige-achtig'.
super blij mee, vind het echt een gaaf dekje. Ben geen type voor een 'roze' dekje, maar ik vind dit wel een stoere variant door die donkere rand en het kleurverloop. 
Ben benieuwd!!
Getup schreef:Ik laat ze niet echt vies worden , is toch veel lastiger om t er uit te krijgen en ze schoon te houden?
Maar je zult toch ergens mee moeten rijden als je in de modderbak gaat..
Daar gebruik ik de ES dekjes dan niet voor, maar dat betekent wel dat één van mijn andere dekjes die ook best mooi zijn vies gaat worden.. Dus dan moeten die weer schoon..
De roestvlekjes zitten in een BR dekje, ik ben er nog niet achter hoe dit gebeurd is.. Ja, en mijn PS of Sweden is mijn wedstrijddekje, en als het inrijterrijn een modderbak is (wat ik in september een keer had), wordt deze dus wel vies.. Maar dan probeer ik het er wel zsm weer uit te krijgen..