Het was nog even puzzelen hoe de seatsaver erop moest maar die zit zo ongeveer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:pleiada schreef:Ja ik dacht al te zien dat hij op Villa lag,daarom dacht ik dat hij misschien voor jezelf was..Vind die kleuren super mooi samen!
Die barocco is ook heel mooi!
Dat snap ik! Wellicht hou ik hem ook wel voor Villa hoor, ik weet het nog niet..
Justy schreef:Dank voor jullie antwoorden!pmarena schreef:Als een Cheyenne maat 2 qua lengte past zou een Arizona maat 1 ook geen probleem moeten zijn, maar inderdaad, een redelijk intensief bereden oude Cheyenne versus een nog nieuw VPS zadel....dat is echt een dag en een nacht verschil
Dat VPS moet je dan echt even leren waarderen....ik vond het de eerste rit(ten) he-le-maal niks maar toch al snel ging ik het wel waarderen die extra vering (ofzo) in het zadel en wilde ik niet meer terug.... maar dat is ook naarmate een VPS ingereden wordt natuurlijk, dat het lekkerder gaat liggen / zitten
En als ik een tweedehands zadel koop? Dat moet zich natuurlijk nog naar mijn merrie gaan vormen, maar stug zal het niet meer zijn, toch?
Buitenzinnig schreef:Duhelo schreef:
dus in principe kun je er dikkere inlages in doen en dan met een gewoon dekje rijden?
Dan raad ik aan dikkere kussens te bestellen, aangezien je dezelfde dikte aan moet houden (anders past het niet)
Ik zou toch altijd nog wel aanraden een dekje met inlagen blijven gebruiken. Maar dat mag ieder voor zich weten
Het ligt ook aan de combinatie..
Duhelo schreef:dus in principe kun je er dikkere inlages in doen en dan met een gewoon dekje rijden?
Buitenzinnig schreef:Dan raad ik aan dikkere kussens te bestellen, aangezien je dezelfde dikte aan moet houden (anders past het niet)
Ik zou toch altijd nog wel aanraden een dekje met inlagen blijven gebruiken. Maar dat mag ieder voor zich weten
Het ligt ook aan de combinatie..
Geryon schreef:Waar kan je die bestellen? Kan enkel dit vinden: http://badlandsequine.com/page/2487/Panels
Kwetal schreef:Ze zullen hem niet op de stoep zetten Duhelowel balen....
Maartje1990 schreef:Misschien eens informeren of ze een ander zadel hebben gebruikt? Lijkt me gek als het nu opeens door je boomloze zadel komt (of mogelijk dat ze heel extreem gaan staan tijdens het lichtrijden?)