Blijft leuk al die ervaringen van iedereen met verschillende zadels op verschillende paarden in verschillende disiplines

Hier ook al heel erg lang boomloos-fan. Mijn moeder heeft nu al 5 jaar de cheyenne op haar merrie liggen met dezelfde pad. We controleren de pad elke keer na het wassen, maar deze blijft perfect.
We rijden wel maar maximaal 2 keer in de week, maar dan maken we wel meteen flinke bosritten. Doordeweeks longeren of wandelen we alleen.
Zelf heb ik op mijn tinkermerrie heel even de barefoot Stella en daarna de barefoot London gehad. En sinds kort dan de Lazy Mountain

Ik vind het heel erg leuk dat er in dit topic gesproken wordt over alle nieuwe ontwikkelingen en nieuwste producten. Wordt daar ook wel hebberig van

Door dit topic was ik zo geintresseerd in de Lazy Mountain, en na het testen was ik helemaal om. (en heb echt geprobeerd negatieve kanten te vinden, want eigenlijk was hij boven budget

)
Waar het kan hoop ik mee te kunnen denken met andere mensen die boomloos willen gaan proberen of al hebben. Dat vind ik ook heel erg leuk aan dit topic.
Pfoe, lastig te beoordelen Pien... Zou ook heel goed nog van je oude zadel kunnen komen.
Is het mogelijk een foto te maken van de rug na het rijden zodat er mogelijk iets uit de zweetplek afgezien kan worden??
Heb ik nog een vraag; zijn er ook andere merken welke t beugelriemen/ mono beugelriemen verkopen welke om een gesloten beugelophaging gemaakt kunnen worden? (dus niet met een dichte lus)