Tribunals schreef:Hoi! Ik kom even binnenvallen, ik las een tijdje terug hier iets over een ps of sweden van ali. Kan iemand hier mij wat meer over vertellen?
Wat wil je weten? Ik heb er 2 in gebruik
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Laurievc schreef:Tribunals schreef:Hoi! Ik kom even binnenvallen, ik las een tijdje terug hier iets over een ps of sweden van ali. Kan iemand hier mij wat meer over vertellen?
Wat wil je weten? Ik heb er 2 in gebruik
xsensibel schreef:Ik zag dit voorbij komen op Facebook..
Zou zoiets nou echt zijn? Kan het bijna niet geloven haha. Anders bestel ik er wel 10 hoor :’)
https://m.alibaba.com/product/500360578 ... redirect=1
Laurievc schreef:Besteld via Alibaba haha met een groepje. Ik denk dat de naam hier ergens vermeld is geweest. Die zal ik zo even terugzoeken als ik thuis ben Kwaliteit lijkt zeer goed. Heel zacht leder, ziet er net uit ed. Kan er niks negatiefs van aanhalen. Het heeft ongeveer 5 of 6 weken geduurd voor we ze hadden. Maten vallen vreemd vind ik haha. Paard 1 heeft normaal full en heeft hier een cob (dus vallen groot). Paard 2 heeft full en zit hier op het 3 na laatste gaatje beneden (dus valt klein) haha. Paard 1 heeft wel een klein hoofdje. Totaalprijs was iets van 43 euro als ik het me juist herinner.
[ [url=m/AgWtaL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lVOx38.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wOVc2Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
A_nouk schreef:Rena100 schreef:Zijn de mensen hier nog steeds tevreden met hun Hooks Chester hoofdstel?
Ik helaas niet. Wel over de kwaliteit die is prima maar de inwerking is echt anders als de micklem door de losse bakstukken.
Djeradalover schreef:Ik heb de uitleg over waarom de combi micklem/myler niet kan echt een paar keer gelezen maar ik snap het nog steeds niet .
De myler beweegt toch onafhankelijk aan alle kanten los van elkaar alle kanten op, een los bakstuk voor het bit of de combi bakstuk/neusriem ala micklem brengt daar toch geen verandering in? Want daar staat het bit om bekend, dat hij zo nauw is in elke beweging opvolgen alle kanten op?
Ik rijd met micklem en mylerbit, gebruik niet de bitclips, enkel de riempjes.
Ethelate schreef:Djeradalover schreef:Ik heb de uitleg over waarom de combi micklem/myler niet kan echt een paar keer gelezen maar ik snap het nog steeds niet .
De myler beweegt toch onafhankelijk aan alle kanten los van elkaar alle kanten op, een los bakstuk voor het bit of de combi bakstuk/neusriem ala micklem brengt daar toch geen verandering in? Want daar staat het bit om bekend, dat hij zo nauw is in elke beweging opvolgen alle kanten op?
Ik rijd met micklem en mylerbit, gebruik niet de bitclips, enkel de riempjes.
Ik was zelf ook heel verbaasd.. en twijfel nu of dat ik toch niet 'eigenwijs' voor een Myler bit ga..