Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zodiacje schreef:Ben een stiekeme mee lezer.
Heb de ES amazonite en steel blue.
Vandaag heb de de PS walnut voor het eerst onder mn nieuwe zadel gehad en wil toch even vol trots showen hoe mooi die kleuren combi is![]()
Helemaal blij!
[ [url=m/4m5XW7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb er overigens ook nog een bruin PS hoofdstel en borsttuig bij.
Zodra mn bruine singel binnen is vind ik het wel een shoot waard om al dat moois te showen. Kan er helemaal gelukkig van worden al die mooie spulletjes
(Paard is 4 dus compenseer alle gemiste ritjes door online te shoppen haha)
Vandaag heb de de PS walnut voor het eerst onder mn nieuwe zadel gehad en wil toch even vol trots showen hoe mooi die kleuren combi is![]()
Helemaal blij!
Zodra mn bruine singel binnen is vind ik het wel een shoot waard om al dat moois te showen. Kan er helemaal gelukkig van worden al die mooie spulletjes
Helemaal blij!
Devic schreef:Ik heb zaterdag al besteld bij hypostore. Normaal zijn ze daar toch best snel maar hij is nu nog steeds niet verzonden
Lys_PPA schreef:Devic schreef:Ik heb zaterdag al besteld bij hypostore. Normaal zijn ze daar toch best snel maar hij is nu nog steeds niet verzonden
Mijn pakketje is afgelopen vrijdag al aangeboden bij postnl en daar staat nog steeds op de website: Wegens grote drukte is je zending vertraagd. Deze zal binnen 3 werkdagen worden bezorgd.
Dus duimen dat zodra hypostore hem aan post nl aanbiedt dat hij daar niet nogmaals vertraging oploopt![]()
Matheno schreef:Volgens mij kwam PostNL door de grote drukte de pakketten niet eens ophalen bij Hypostore.
zodiacje schreef:Thanks meiden![]()
Ik heb de walnut tijdens de vorige kortingsronde bij ruitergoed op de kop weten te tikken.
Mbt die bandages voor bij de steel blue; ook die heb ik in spring model dus bijpassende benen op de foto is wel heel mooi maar spring in combi met bandages vind ik dan weer wat gek staan. Heb er de springschoenen bij.
Stiekem wel jaloers op hoeveel mooie dekjes sommigen van jullie hebben![]()
Alleen mezelf kennende gebruik ik vaak dezelfde dus probeer juist wat te ruimen.