Buitenzinnig schreef:Gladijs en Oshaa, leuke foto's! Mogen we die gebruiken voor op Facebook?
Persoonlijk zet ik de nieuwe dingen niet in dit topic om daadwerkelijk reclame te maken. Tuurlijk, onbewust wel, maar dat is niet de intentie!
We zitten hier met een groepje mensen die ook goede ideeën hebben over boomloos. Als we wat nieuws hebben en iemand geeft een goed idee waar wij zelf nog niet eens aan gedacht hebben, nemen we dat mogelijk mee voor een nieuw ontwerp/verandering. Ook de wensen van mensen komen hier voorbij.
Ik snap ook dat mensen niet elke week op FB of op de site kijken voor nieuwtjes. Die moeten op één of andere manier toch verspreid worden.
Tuurlijk mag dat
.
Wat ik ook fijn vind dat dit topic is dat bijna iedereen een net iets verschillende combinatie van dingen (pad + stijgbeugels + singels + zadel) heeft. Dit heeft me ook geinspireerd om een beetje te knutselen met de dingen om het zadel heen (beugelriemen met de gesp bij de beugel, ander pad etc). Nu heb ik het idee dat het voor nu voor ons goed is, maar wie weet als ik straks weer iets voorbij zie komen hier dat er misschien toch nog een tweede singel bijkomt, of andere beugelriemen, of een andere zitting