dierfysio schreef:@pmarena: jaaa, Unamie, haar zadel heb ik dus gekocht. Het is inderdaad die nootbruine; dacht dat dat 'Nut' was. Het is een nubuckleren zadel, echt mooi.
Slank ben ik natuurlijk niet met mijn maat 42, maar ook niet dik.
Ik ga toch eens proberen of ik het zadel wat verder terug kan leggen, kijken of dat scheelt, en ik kan eens kijken wat mijn beugelophanging doet als ik die verplaats.
Zou potdorie toch erg zonde zijn als ik dit prachtzadel in moet ruilen tegen iets anders...
Zal vd week eens trachten foto's te maken van het zadel op Kareltje, en die hier posten. Kunnen jullie er even op schieten, haha!
Verder: hoe kom ik aan een extra set inlages, en welke zouden dan het meest geschikt zijn? Kun je je M pommel ruilen tegen een L ergens? Al betwijfel ik of hij wel een L nodig heeft; hij is bij zijn schoft echt niet zo breed. En met de pasmalletjes kwam ik ook echt op een M uit vorig jaar.
Tja, ik heb er toch wel enigszins een hard hoofd in hoor, niet extreem slank of kort, nog een bontje erop ook 
Wil niet lüllig doen maar de kans lijkt me zeer aanwezig dat een maat 2 toch echt een stuk verstandiger is 
Kareltje
Geweldige naam 
Ben best wel benieuwd naar foto's 
Losse inlages kun je online bestellen of zelf maken desnoods van een campingmatje ofzo 
Ik zou niemand weten die een pommel maat M wil hebben (omruilen) gezien elk zadel natuurlijk al met een maat M pommel geleverd wordt.
Op de MyBarefoots na dan een enkele keer 
Kan natuurlijk wel prima zijn dat in een jaar tijd de schoft breder of smaller geworden is