ava_krause schreef:Zo lijkt het alsof de biesjes net een tintje donkerder zijn en wel van suède materiaal.
[ [url=m/sJuUhi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zweer dat die mist veranderd van kleur op elke foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DorienA schreef:Die Kiwi vind ik ook wel erg heftigAl staat hij je paard wel gaaf!
Ik heb uiteindelijk toch nog de Sienna liberte baselayer kunnen scoren. Ik wil altijd de setjes als alles net weer uitverkocht is![]()
Nu helemaal compleet en verliefd
[ [url=m/xO7Jz6.jpg]Afbeelding[/url] ]
mariekie schreef:DorienA schreef:Die Kiwi vind ik ook wel erg heftigAl staat hij je paard wel gaaf!
Ik heb uiteindelijk toch nog de Sienna liberte baselayer kunnen scoren. Ik wil altijd de setjes als alles net weer uitverkocht is![]()
Nu helemaal compleet en verliefd
[ [url=m/xO7Jz6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je je eigen maat van de baselayer of een maat groter?
Flubberboot schreef:Super fijn dat het goed is gegaan op de kliniek!!
https://paardenspullen.com/product/lemieux-loire-classic-satin-dressage-square-fig/
mcjv schreef:Flubberboot schreef:Super fijn dat het goed is gegaan op de kliniek!!
https://paardenspullen.com/product/lemieux-loire-classic-satin-dressage-square-fig/
Met de code “extra” 10% extra korting
mcjv schreef:Flubberboot schreef:Super fijn dat het goed is gegaan op de kliniek!!
mcjv schreef:@Farjen: ik heb er “helaas” nog eentje. Die had ik als cadeautje gereserveerd voor een stalgenootje maar ze had hem zelf al gekocht. Ik ga hem nu weer online zetten.
@Maartje_M De code is op alles geldig, inclusief afgeprijsde artikelen
@BranwenGC haha, geen idee of jij het was, maar hij is nu verkocht
Farjen schreef:mcjv schreef:@Farjen: ik heb er “helaas” nog eentje. Die had ik als cadeautje gereserveerd voor een stalgenootje maar ze had hem zelf al gekocht. Ik ga hem nu weer online zetten.
Ohnee..![]()
twijfel twijfel
Ik heb een rode vos, ik ben zo bang dat het gaat vloeken.
Alhoewel ik al 2 oranje dekjes heb
[ [url=m/qzZDTs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xSztm9.jpg]Afbeelding[/url] ]
mcjv schreef:@Farjen: ik heb er “helaas” nog eentje. Die had ik als cadeautje gereserveerd voor een stalgenootje maar ze had hem zelf al gekocht. Ik ga hem nu weer online zetten.
Farjen schreef:mcjv schreef:
Ohnee..![]()
twijfel twijfel
Maar als je er een van de twee gebruikt, is de ander alleen in de kast. Dat kan écht niet.
mcjv schreef:Farjen schreef:
Ohnee..![]()
twijfel twijfel
Maar als je er een van de twee gebruikt, is de ander alleen in de kast. Dat kan écht niet.
Farjen schreef:mcjv schreef:@Farjen: ik heb er “helaas” nog eentje. Die had ik als cadeautje gereserveerd voor een stalgenootje maar ze had hem zelf al gekocht. Ik ga hem nu weer online zetten.
Ohnee..![]()
twijfel twijfel
maartje_h schreef:Mocht er iemand ergens een LeMieux Zadeldekje Square Suede Dressuur Brown weten met korting