Benfan schreef:[ [url=m/ZcdkSS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij zijn nog steeds erg blij met ons hoofdstel! Paard reageert er goed op, zelfs beter dan de micklem.
Is dit de alpha??
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Saartje_J schreef:Prachtig hoofdstel!
Ik zie dat de Alpha wel in het bruin is, maar ben de beta nog niet tegen gekomen in het bruin, is die er alleen in het zwart?
vera_pino schreef:Ik heb er een van PS of sweden, gebruik deze alleen voor netjes of grazen maar zo een fijn halster! Heel erg veel ruimte achter de oren en fijne pasvorm.
https://www.psofsweden.com/en/halters/h ... estnutnavy
Lisa_WB schreef:Die van mij staat ook met halster om in de wei ( moet ook van stalling ). Ik heb er een soort van elastiek tussen de ring en de gesp aan de zijkant zitten. Mocht ze ergens aan vast komen te zitten breekt het elastiek en is het halster af. Eigenlijk een zelf gemaakt 'break away' halster dus.
FatCat schreef:Lisa_WB schreef:Die van mij staat ook met halster om in de wei ( moet ook van stalling ). Ik heb er een soort van elastiek tussen de ring en de gesp aan de zijkant zitten. Mocht ze ergens aan vast komen te zitten breekt het elastiek en is het halster af. Eigenlijk een zelf gemaakt 'break away' halster dus.
Ben je niet bang dat het elastiek in haar/zijn oog schiet?