Hier eens een foto van mijn collectie samen
Ben er wel echt blij mee, ééntje voor elke dag van de week nu
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er wel echt blij mee, ééntje voor elke dag van de week nu
(misschien ook beter van niet
)
Geen enkel van mijn dekjes heeft (zwarte) vlekken van zadel of singel, dekjes met zulke vlekken koop ik dan ook nooit. xsensibel schreef:Iemand enig idee hoe lang het duurt voor ze verzenden vanaf the horselet?
en mijn faded fuchsia zou zaterdag komen maar is uitgesteld tot nader bericht. Oftewel dat valt me nog reuze mee
maessie schreef:Idd die golden brass twijfel ik steeds meer over, puur door de slechte kleurfotos telkens. Dus mocht iemand nog een goed gelijkende foto hebben...(misschien ook beter van niet
)

maar ik heb hem dus al hahahahaha.
Was er denk ik even niet bij met mn hoofd. komt mooi uit. 

Buiten dat het bij mij geen ps is heb ik ook veeeel te veel spullen voor 1 pony. We want to seee
nikysa90 schreef:Wat komen er weer leuke foto's voorbij! Ik wacht nog op de Mamba en maak dan een foto. Heeft iemand al een track and trace ontvangen van PS? Ik heb een bestelbevestiging ontvangen donderdag, maar daarna is het stil. IK vind het trouwens wel apart dat ze het een special limited edition noemen, terwijl je hem gewoon nog steeds kunt bestellen. Voelt toch iets minder speciaal