Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simbaa schreef:Heb jij ze allemaal Zoe!?
Toevallig zin om de Mink, Beige en Champagne samen op de foto te zetten? Ik heb de laatste nog niet in Suede en vraag me af of die niet te veel op de andere twee lijkt.
En dan kan je ook meteen je hele collectie op de foto zetten
Getup schreef:Haha niet dat je ooit ergens in Verweggistan staat met je koffer met dekjes![]()
[ [url=m/VDR9ui.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zoek ik nog vestjes / fleece bij. Heb n navy ( dat past imo bij alles). Kan niet echt wat vinden nu online
Getup schreef:Oeps, inderdaad bij de witte bolletjes. Ben ook bij Krämer.de aan t kijken, maar t is net elke keer net niet.
Zag wel n lichtblauw Anky vest die hopelijk bij de ice blue staat. Had nog n kortingscode van Divoza, dus wie weet.
Heeft allemaal geen haast
Getup schreef:Haha niet dat je ooit ergens in Verweggistan staat met je koffer met dekjes![]()
[ [url=m/VDR9ui.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zoek ik nog vestjes / fleece bij. Heb n navy ( dat past imo bij alles). Kan niet echt wat vinden nu online
Varekaj schreef:reflecterende dekjes?
Ik rij nog steeds 99% van de tijd buiten en dat is me toch écht wel te koud met alleen een thermoshirt en baselayer hoor![]()
Gisteren bijvoorbeeld, les om 20u. Mouwloos shirtje aan, thermoshirt erover, hoodie erover, bodywarmer en dan winterjas erover. Vond ik prima zo.
Varekaj schreef:Ik rij nog steeds 99% van de tijd buiten en dat is me toch écht wel te koud met alleen een thermoshirt en baselayer hoor![]()
Gisteren bijvoorbeeld, les om 20u. Mouwloos shirtje aan, thermoshirt erover, hoodie erover, bodywarmer en dan winterjas erover. Vond ik prima zo.