Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 14:42

Je kast is nooit te uitgebreid!!!

En als je partner klaagt. Stuur je hem een foto van mijn collectie. BAM, BE SILENT BISH.

Het is droog en licht buiten.
Alleen de beige ligt op stal.
Collectiefototijd???

Luna02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 15:03

ZoeyDercks schreef:

En als je partner klaagt. Stuur je hem een foto van mijn collectie. BAM, BE SILENT BISH.

Collectiefototijd???

Ik ben voor!

Simbaa

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 15:35

Heb jij ze allemaal Zoe!?
Toevallig zin om de Mink, Beige en Champagne samen op de foto te zetten? Ik heb de laatste nog niet in Suede en vraag me af of die niet te veel op de andere twee lijkt.

En dan kan je ook meteen je hele collectie op de foto zetten ;)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 15:38

Simbaa schreef:
Heb jij ze allemaal Zoe!?
Toevallig zin om de Mink, Beige en Champagne samen op de foto te zetten? Ik heb de laatste nog niet in Suede en vraag me af of die niet te veel op de andere twee lijkt.

En dan kan je ook meteen je hele collectie op de foto zetten ;)

Mink en Champagne staan in mijn berichten als 't goed is! Beige ligt momenteel op stal, dus die kan ik er niet bij leggen.

Collectiefoto ga ik dus uiteraard ook maken als ik die weer mee heb. Anders mist er een :+.

Ik mis momenteel van de Luxury Suede nog de Lustre Green, Dark Grey (old) en de Raspberry. Voor de rest heb ik alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 15:42

Ik heb gisteren mijn "ruiterkast" opgeruimd en alle dekjes die ik niet zo vaak gebruik zitten nu in mijn reiskoffer. Out of sight, out of mind _O- en hij was lyrisch over mijn opruimwerk hahaha.
Mijn olive, ink en citron springdekjes hangen in de kast, daar heb ik bijpassende baselayers/shirts bij en die ga ik houden voor eventings. Of buitenritten of lessen waarbij het niet te koud is om enkel met een baselaer te rijden.
Mijn blush pink, mustard, loire ink en loie mulberry zitten in de reiskoffer, samen met mijn witte wedstrijddekje. Die wil ik bewust NIET gebruiken nu omdat enerzijds mijn bonte verhaart als de pest en anderzijds zijn dat zomerse kleurtjes {:}

Mijn navy springdekje en navy mesh halfpad liggen op stal, die zijn voor dagelijks gebruik. Idem mijn lichtgrijze mesh dressuurdekje. De hunter green dressuur worden ook voor dagelijks gebruik, ter afwisseling van de navy's en de grijze dus.

:D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 15:45

Haha niet dat je ooit ergens in Verweggistan staat met je koffer met dekjes :D

Afbeelding

Hier zoek ik nog vestjes / fleece bij. Heb n navy ( dat past imo bij alles :Y) ). Kan niet echt wat vinden nu online

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 15:50

Bij de blush pink past de trui van sambucco in indian red mooi bij (kijk even in het mix and metch setjes topic voor verdere inspiratie) maar ik zat vanochtend ook eens te bekijken en sorry maar €74 voor een trui die ik enkel bij de paarden zou aantrekken... Vond ik toch wel een serieuze tik geld hoor. Die heb ik aan me voorbij laten gaan.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 15:52

Dat doe ik ook niet...vandaar dat ik niets kan vinden haha

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:08

Oooh als de nieuwe Peacock eerder blauw is dan groen dan denk ik dat ik me dat geld ga besparen :D

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 16:52

Getup schreef:

[ [url=m/VDR9ui.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier zoek ik nog vestjes / fleece bij. Heb n navy ( dat past imo bij alles :Y) ). Kan niet echt wat vinden nu online

Zoek je vestjes bij degene met witte bolletjes of juist niet:)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:01

Oeps, inderdaad bij de witte bolletjes. Ben ook bij Krämer.de aan t kijken, maar t is net elke keer net niet.
Zag wel n lichtblauw Anky vest die hopelijk bij de ice blue staat. Had nog n kortingscode van Divoza, dus wie weet.

Heeft allemaal geen haast

Of ik koop toch wat LM baselayers met n bodywarmer er bij
Laatst bijgewerkt door Getup op 13-01-21 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:02

Getup schreef:
Oeps, inderdaad bij de witte bolletjes. Ben ook bij Krämer.de aan t kijken, maar t is net elke keer net niet.
Zag wel n lichtblauw Anky vest die hopelijk bij de ice blue staat. Had nog n kortingscode van Divoza, dus wie weet.

Heeft allemaal geen haast

Ik heb van krämer een fleece in de kleur aubergine. Deze past zo mooi bij de plum! Misschien kan je daar wat mee

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:05

En deze past echt goed bij de benetton blue, de middelste dan ;)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:10

Heb jij ook die reflecterende dekjes Zoey? En heb je daar een foto van?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:13

Ik doe meestal een thermoshirt onder een baselayer en dan was er prima mee te rijden afgelopen weken!

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:14

Getup schreef:

[ [url=m/VDR9ui.jpg]Afbeelding[/url] ]

De decatlon heeft een hele mooie bordeaux rode baselayer, als je kijkt tussen mijn berichten zie je die staan icm de burgundy, denkt dat die ook nog wel matcht met de twee rood/roze kleuren die jij hebt.

Die baselayer is ook heerlijk warm en heb ik ook 2x in het zwart, matcht ook altijd ;)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:21

Top, bedankt!

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:22

Anoniem schreef:
Heb jij ook die reflecterende dekjes Zoey? En heb je daar een foto van?

Nee, alleen de suède :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:32

reflecterende dekjes?

Ik rij nog steeds 99% van de tijd buiten en dat is me toch écht wel te koud met alleen een thermoshirt en baselayer hoor :')
Gisteren bijvoorbeeld, les om 20u. Mouwloos shirtje aan, thermoshirt erover, hoodie erover, bodywarmer en dan winterjas erover. Vond ik prima zo.

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:38

ZoeyDercks schreef:

Collectiefototijd???

Yes please!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:39

Varekaj schreef:
reflecterende dekjes?

Ik rij nog steeds 99% van de tijd buiten en dat is me toch écht wel te koud met alleen een thermoshirt en baselayer hoor :')
Gisteren bijvoorbeeld, les om 20u. Mouwloos shirtje aan, thermoshirt erover, hoodie erover, bodywarmer en dan winterjas erover. Vond ik prima zo.

https://hypostore.nl/lemieux-hi-viz-dekje-lime.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 17:43

ooooooh die dekjes!
Vind ik niet zo praktisch, met mijn paard van 1m60 valt die sowieso buiten de lichtbundel van veel auto's én als ik op pad ga in het schemer is dat altijd met een knalgeel reflectiedeken. Daar verdwijnt zo'n dekje onder.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 18:03

Varekaj schreef:

Ik heb ook alleen een buitenbak maar met een lekkere sjaal erbij vond ik het zelf wel te doen toen ik eenmaal bezig was!

Luna02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 18:33

Waarschijnlijk een speld in een hooiberg, maar als iemand zijn/haar close contact mustard in maar L wil verkopen houd ik me aanbevolen *\o/*

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 18:55

Ik krijg echt onzinbiedingen op mijn chilli red *zucht*. Prachtig dekje maar ik heb echt cob nodig :(

Zou de ice blue nog op voorraad komen of gaat die eruit?