Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_coquette_ schreef:Komt even binnenvallen![]()
Ik heb net de schockemohle Alpha binnen maar twijfel of hij zo goed zit. Of ik de neusriem niet een tikkeltje te hoog heb zitten.
[ Afbeelding ]
igor001 schreef:Hier een vraag over de micklem.
Is het met de competition echt niet mogelijk om bitloos te rijden? Ook niet als je de riempjes los koopt?
Ik vind de goudkleurige gespen van de multi namelijk verschrikkelijk lelijk! Wij hebben verder ook alles zilver. Dekjes, peesjes, beugels, wedstrijd jasje etc..
_coquette_ schreef:_coquette_ schreef:Komt even binnenvallen![]()
Ik heb net de schockemohle Alpha binnen maar twijfel of hij zo goed zit. Of ik de neusriem niet een tikkeltje te hoog heb zitten.
[ Afbeelding ]
Niemand die er ervaring heeft met dit hoofdstel?
LiiNd_Y schreef:[ [url=m/BHDU4u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tZS1ZE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/383rBA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag met de beta gereden. Paard moet altijd flink wennen aan verandering. Nog niet fijner in ontspanning, maar wel meer schuimen.
Hoe vinden jullie hem verder zitten?
LiiNd_Y schreef:[ [url=m/BHDU4u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tZS1ZE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/383rBA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag met de beta gereden. Paard moet altijd flink wennen aan verandering. Nog niet fijner in ontspanning, maar wel meer schuimen.
Hoe vinden jullie hem verder zitten?
igor001 schreef:Die staat echt mooi Lindy!
Ik heb net de micklem competition binnen, maar wat een ingewikkeld ding! Ben zelf best handig maar ik snap echt niet hoe ik het bit er aan moet maken? En er zijn twee soorten riempjes? Help!
Quir schreef:De neusriem mag nog wel een gaatje zakken, alleen op letten dat ie niet op het "zachte"/zwevende deel van de neus komt. Maar als je m gaatje laat zakken ligt het jukbeen wat mooier vrij en lijkt zo op de foto nog ruimte genoeg te hebben op de neus.
En ik zou denk ik de bitringen erover heen doen, al steken ze dan wel wat uit. Anders straks, als het paard weer aan het werk mag, gewoon eens proberen wat het fijnste is, er onder of er over heen.