Devic schreef:Er zijn vast bokkers met een spring of vzh zadel die dit mysterie voor ons dressuurmutsen kunnen oplossen
Het spring- en vzh dekje is hetzelfde. Enkel andere benaming. Vanuit ES heet het model jump.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Devic schreef:Er zijn vast bokkers met een spring of vzh zadel die dit mysterie voor ons dressuurmutsen kunnen oplossen
Het spring- en vzh dekje is hetzelfde. Enkel andere benaming. Vanuit ES heet het model jump.
Drico schreef:Juniores schreef:Heeft er iemand interesse in een Amazonite Full dressuur nieuw in plastic?
Volgens mij vroeg iemand om deze een paar pagina's terug!
Iriscope schreef:Wat een schat van een vriend heb je!
maartje_h schreef:Getup schreef:Gewoon op 30 graden in de wasmachine gooien ? Doe ik met al mn dekjes, of zeg ik nu iets raars![]()
?
Haha, nee hoor. Normaal gooi ik ze er ook zo in. Maar ik twijfelde nu vanwege dat randje " pareltjes " langs het dekje
maessie schreef:Je kan ook gewoon met ideal of paypal doen toch canon? Ik zeg dóen!
Ik heb net eindelijk mijn marktplaats gelukjes op kunnen halen.wine en citadel
[ [url=m/humZSt.jpg]Afbeelding[/url] ]
maartje_h schreef:Getup schreef:Gewoon op 30 graden in de wasmachine gooien ? Doe ik met al mn dekjes, of zeg ik nu iets raars![]()
?
Haha, nee hoor. Normaal gooi ik ze er ook zo in. Maar ik twijfelde nu vanwege dat randje " pareltjes " langs het dekje