Devic schreef:Er zijn vast bokkers met een spring of vzh zadel die dit mysterie voor ons dressuurmutsen kunnen oplossen
Het spring- en vzh dekje is hetzelfde. Enkel andere benaming. Vanuit ES heet het model jump.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stal_Fiore schreef:Devic schreef:Er zijn vast bokkers met een spring of vzh zadel die dit mysterie voor ons dressuurmutsen kunnen oplossen
Het spring- en vzh dekje is hetzelfde. Enkel andere benaming. Vanuit ES heet het model jump.
Drico schreef:Juniores schreef:Heeft er iemand interesse in een Amazonite Full dressuur nieuw in plastic?
Volgens mij vroeg iemand om deze een paar pagina's terug!
hij had een setje gevonden via mijn facebook Iriscope schreef:Wat een schat van een vriend heb je!
nee hoor hij is voor mij super.
(en het mag niet paardgerelateerd zijn meestal
) verder is hij wel lief hoor!
wine en citadel
maartje_h schreef:Getup schreef:Gewoon op 30 graden in de wasmachine gooien ? Doe ik met al mn dekjes, of zeg ik nu iets raars![]()
?
Haha, nee hoor. Normaal gooi ik ze er ook zo in. Maar ik twijfelde nu vanwege dat randje " pareltjes " langs het dekje
maessie schreef:Je kan ook gewoon met ideal of paypal doen toch canon? Ik zeg dóen!
Ik heb net eindelijk mijn marktplaats gelukjes op kunnen halen.wine en citadel
[ [url=m/humZSt.jpg]Afbeelding[/url] ]
)
Ik kan bestellen! 
maartje_h schreef:Getup schreef:Gewoon op 30 graden in de wasmachine gooien ? Doe ik met al mn dekjes, of zeg ik nu iets raars![]()
?
Haha, nee hoor. Normaal gooi ik ze er ook zo in. Maar ik twijfelde nu vanwege dat randje " pareltjes " langs het dekje
. T is goed afgelopen