Varekaj; als het puur om het matchen gaat zou ik de bandages erbij doen, dat scheelt wel serieus veel geld. Ik rij zelf ook altijd met zwarte beschermers, wel zo makkelijk, matcht altijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Ava, het is al een keer gezegd maar Le Mieux is niet opgezet als de nieuwe kleuren uitlekken.
Daarbij heb je al een aantal keer lollig zitten doen "ik weet de nieuwe kleuren" maar verder dan iedereen verlekkeren doe je niks.
Ofwel geef je de kleuren door (en riskeren jij en je kennis dik problemen met lemieux als dit bij hen uitkomt) ofwel hou je gewoon je mond erover. Sorry, ik vind dit gedrag telkens echt sch*tirritant worden.
Vanillia schreef:Nee ik vind bandages ook ondingen, vind het apart dat het nu zo'n rage is weer, maar als het je puur om de kleur te doen is..
Ik heb ook zwarte snug boots voor die van mij voor 'dagelijks gebruik' en die bevallen heel goed! Blijven ook netjes. Moet wel zorgen dat ik zijn sokken geknipt hou, want anders is het elastiek rond zijn kogel wel wat krap
Jij hebt toevallig ook niet snug boots voor achter? Ze verkopen wel een 'hind' model, maar kan daar nergens de exacte maten van vinden dus ben eigenlijk op zoek naar iemand die ze kan nameten.
bliksemflits schreef:Varekaj schreef:Ava, het is al een keer gezegd maar Le Mieux is niet opgezet als de nieuwe kleuren uitlekken.
Daarbij heb je al een aantal keer lollig zitten doen "ik weet de nieuwe kleuren" maar verder dan iedereen verlekkeren doe je niks.
Ofwel geef je de kleuren door (en riskeren jij en je kennis dik problemen met lemieux als dit bij hen uitkomt) ofwel hou je gewoon je mond erover. Sorry, ik vind dit gedrag telkens echt sch*tirritant worden.
Hier sluit ik mij bij aan, ik vind het ook echt heeel irritant. Of zeg de kleuren, of hou gewoon je mond.
bliksemflits schreef:Varekaj schreef:Ava, het is al een keer gezegd maar Le Mieux is niet opgezet als de nieuwe kleuren uitlekken.
Hier sluit ik mij bij aan, ik vind het ook echt heeel irritant. Of zeg de kleuren, of hou gewoon je mond.
ava_krause schreef:bliksemflits schreef:
Ava, het is al een keer gezegd maar Le Mieux is niet opgezet als de nieuwe kleuren uitlekken.
Nou sorry... ik zeg ook nog eens iets in deze groepKon wel wat vriendelijker gezegd worden. Ik reageerde alleen op iemand anders.
Varekaj schreef:Echt niet handig dat ik leuke kleuren dan ook nog eens in zowel springen als dressuur wilomdat ik beide regelmatig doe.
Vientje schreef:Varekaj schreef:Echt niet handig dat ik leuke kleuren dan ook nog eens in zowel springen als dressuur wilomdat ik beide regelmatig doe.
Ja precies....gisteren met de Ink Blue aanbieding té hard in verleiding gestaan om hem ook nog in dressuur te gaan bestellenHeb me mijn recente dierenartsrekening voor de neus moeten houden om mezelf tegen te houden
Melisje_92 schreef:Stille meelezen hier.
Waarom past dit nou net niet helemaalof stel ik mij aan? Moet zeggen dat de baselayer op de foto nog lichter is dan in het echt. Blijft een uitdaging die foto’s maken.
[ [url=m/35eX4D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had de peacock ietsjes blauwe verwacht, maar ondanks dat het normaal geen kleur is wat ik zou kopen vind ik hem wel heel tof.