Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Singelpadjes wel alleen er af halen als het randje van de singelstoten dan niet in het paard prikt natuurlijk
Ja hoor, je kan er aan hangen wat je wilt
Sonja89 schreef:Aargh zo frustrerend... Ik kan gewoon geen lichtblauwe pad met inlagevakken vinden met schaapswollen onderkantHeeft er iemand een tip?
Gaat Barefoot niet heel toevallig binnenkort gekleurde pads maken? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met die vraag... Altijd zwart of bruin is ook zo wat
Sonja89 schreef:Aargh zo frustrerend... Ik kan gewoon geen lichtblauwe pad met inlagevakken vinden met schaapswollen onderkantHeeft er iemand een tip?
Gaat Barefoot niet heel toevallig binnenkort gekleurde pads maken? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met die vraag... Altijd zwart of bruin is ook zo wat
tiwi1969 schreef:Zijn er mensen uit de regio Apeldoorn/Zwolle die belangstelling hebben voor een afspraak met de boomloos-zadel-pas-service?
http://boomlooszadelpasservice.nl/het-consult/
Ik zou haar graag laten komen, bij meer mensen uit de regio worden de kosten gedeeld.
Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar een Ghost Roma of Firenze maar het leuke van de passervice is dat je meer merken en modellen kan proberen.