Ik baal er wel even van dat ik even geen geld over heb, had wel wat kleurtjes van ps gewild, sommige zijn echt gaaf! Maar ga daar geen geld voor van mn spaarrekening halen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitii schreef:Hey iedereen, weet iemand of het midnight blue veelzijdigheidsdekje van ES nog ergens te vinden is? Overal lijkt hij uitverkocht jammer genoeg...
Devic schreef:Fitii schreef:Hey iedereen, weet iemand of het midnight blue veelzijdigheidsdekje van ES nog ergens te vinden is? Overal lijkt hij uitverkocht jammer genoeg...
Ruitergoed heeft hem nog toch?
https://www.ruitergoed.nl/Webwinkel-Pro ... -jump.html
Iriscope schreef:Die Purple gold staat wel echt geweldig zeg, wow!
Mint staat ook gaaf op dat leuke witje
We gaan voor een heel weekend en het is aan de kust, dus ga zeker ook een rondje strand doen. De meeste mensen doen hier dressuur en springen, dan ga je tenminste niet enkel voor 1 proefje zover. Sunny heeft nog nooit gesprongen dus om dat nu gelijk te doen is ook zo wat
Wedstrijd hier voelt echt als een mini ponykamp, waarbij je met iedereen samen eet, iedereen elkaar kent en aanmoedigt, 's avonds dansje in de bar etc.
maartje_h schreef:Even gauw een vraagje tussendoor.
Ik heb hier de pink pearl liggen. En eigenlijk moet die wel even gewassen worden.. Maar hoe ?
Iemand al ervaring mee?