Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:Wieh! als het goed is komt er ergens volgende week een ghost roma mijn kant op. Een van de aanbiedingen van BZ. Ben benieuwd hoe die zal meevallen. Het is bedoeld als buitenrijzadel, mijn Flexee zit zalig, maar is voor buiten wel behoorlijk veel zadel en wrong. De roma zal hoop ik meer steun bieden dan mijn specialized saddle, maar wat vrijer zitten. Dus hopelijk krijg ik hem pas dat die niet schuift.
draaakje schreef:Ja he, zit echt zo fijn! Heeel lekker zacht, en wel lekker stevig (niet glijerig) En het allerfijnste is dat ik echt geen last van mijn rug/bekken meer heb omdat het zadel zo fijn smal zit. (ondanks Izzy haar bolle buik)
Normaal zat ik na een buitenrit nog de hele middag en avond met zeurderige pijn in mijn rug, nu hélémaal niets!
xyzutu2 schreef:Duhelo schreef:Wieh! als het goed is komt er ergens volgende week een ghost roma mijn kant op. Een van de aanbiedingen van BZ. Ben benieuwd hoe die zal meevallen. Het is bedoeld als buitenrijzadel, mijn Flexee zit zalig, maar is voor buiten wel behoorlijk veel zadel en wrong. De roma zal hoop ik meer steun bieden dan mijn specialized saddle, maar wat vrijer zitten. Dus hopelijk krijg ik hem pas dat die niet schuift.
Wat leuk dat jij een specialized saddle hebt! Waar heb je die gekocht? Ik dacht dat die niet meer in Nederland te krijgen waren, of komt de jouwe uit Belgie? Ik vond het altijd een leuk systeem, ook erg flexibel met alle shims alleen vond ik de (oude) shims vrij lomp van vorm met best wel een overgang tussen de shims en de eigenlijke panelen. Of is dat inmiddels verbeterd?