Het zou me ook niet verbazen als de Premium (Plus) wat steviger ligt doordat die wat langere zijkanten heeft, hoe meer raakvlak hoe meer grip over het algemeen

De Iberica lag op zich ook iets beter dan de Butterfly. Maar de Butterfly ging echt steeds heel makelijk scheef en naar voren schuiven, en dat was toch het fijnste model door de zitting die (voor mij) veel fijner was dan die van de andere modellen.
De dijblokken van de Premium en de Butterfly zijn wel aardig hetzelfde volgens mij, maar de Butterfly heeft een heel fijn hoog cantle-blok dat echt achter je billen zit en dus een stuk hoger was: erg fijn als je regelmatig een steil heuveltje mee pakt ofzo

Ik heb vorige week het sample terug gestuurd met wat aanmerkingen / suggesties, volgende week gaat hij in overleg in Duitsland en hopelijk gaan ze hem dan maken. Ze hebben hem al zo goed voor elkaar dat wat mij betreft alleen de rigging anders moet (gewoon een D-ring zoals op mijn zelfmaaksel) en ik heb aangegeven dat ik er onafhankelijk van de uitkomst van hun overleg, zelf wel graag al een stuk of 5 zou willen bestellen zodat ik daar wat mensen blij mee kan maken en het fijne ontwerp niet alleen voor mezelf hou zeg maar, da's een beetje lüllig

Hoop dat ze deze alvast een keer willen maken maar gezien de levertijden / productieplanning zal ik als alles meezit echt niet voor februari iets hebben om te leveren hoor... als iemand nu een MyBarefoot besteld wordt dat al februari vanwege het vooruit plannen voor de productie

En.... als hij inderdaad gaat komen (ik verwacht het wel hoor

Overigens de knop zit dus ècht niet in de weg, kijk nog eens naar de foto met ruiter, wat zou zij wel niet moeten doen om in aanraking te komen met de knop tijdens het springen?