Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Sssssst, minikatje .... dan wil niemand ze meer overnemen
Ik heb eigenlijk alleen de Randol en de Libra in de aanbieding, valt alles mee, toch ?
Ook nog wel een paar boomzadeltjes, maar die vindt niemand hier interessant denk ik zo ...
Maar die sokjes begrijp ik nog niet zo goed, bij mij komen de gespen helemaal niet in aanraking met 't paard
pleiada schreef:Die torsion heb ik ook zien staan..Zit hij lekker en zat de pad er ook bij?Zo'n pad wil ik er ook nog wel een keer bij
pmarena schreef:Heeft het beestje zelf ook niks raars dan, gestoken door een steekbeest ofzo, of weet-ik-wat?
Ergens aan paard of zadel moet er toch iets niet goed zijn, alleen van HAF naar Grandeur pad lijkt me geen reden om van sukkelig naar ontploffende draak te gaan
Grandeur vacht of nepvacht zou sowieso juist zachter moeten zijn dan het bobbeltjes-Sympanova van HAF (als je die onderkant hebt). Maar dan nog...bij opstijgen al zo'n ontvlambare reactie... dat is toch wel heel opvallend.
Geinig die Torsion, heb ik ook gehad, zie profiel
savieralover schreef:ik zit nu zelf ook wat te neuzen naar boomloze zadels en kwam nu deze advertentie tegen: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Nu vroeg ik mij af wat jullie er van vonden en of dit misschien zou passen op een paard met vrij hoge schoft en doorgezakte rug (voor zover jullie kunnen zien ofcourse. Vind het praatje in de advertentie namelijk prachtig maar geloof er niet veel van)
unihorses schreef:savieralover schreef:ik zit nu zelf ook wat te neuzen naar boomloze zadels en kwam nu deze advertentie tegen: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Nu vroeg ik mij af wat jullie er van vonden en of dit misschien zou passen op een paard met vrij hoge schoft en doorgezakte rug (voor zover jullie kunnen zien ofcourse. Vind het praatje in de advertentie namelijk prachtig maar geloof er niet veel van)
absoluut geen hoge schoft!
en ook heb je er een vrij vlakke rug voor nodig.
Akke_sSpring schreef:Daarnaast wordt geschreven dat ze een verstevigd draagvlak hebben en je het met ieder willekeurig dekje, of zelfs zonder, kunt gebruiken. Als het zo verstevigd is als zij schrijven kan het volgens mij nooit meer zo flexibel zijn als, even uit eigen ervaring, de Barefoot.
Ik zou me als ik jou was eens verdiepen in de een bfzadels en eens gaan uittesten middels huren en dan kijken hoe je paard er onder loopt. Ik heb mijn zadel nu 3 maanden en het is een verademing, ze krijgt ineens overal spieren terwijl die 2 jaar daarvoor alleen maar drama's met zadels en nul spierontwikkeling.
Succes!
Akke_sSpring schreef:Daarnaast wordt geschreven dat ze een verstevigd draagvlak hebben en je het met ieder willekeurig dekje, of zelfs zonder, kunt gebruiken. Als het zo verstevigd is als zij schrijven kan het volgens mij nooit meer zo flexibel zijn als, even uit eigen ervaring, de Barefoot.
Ik zou me als ik jou was eens verdiepen in de een bfzadels en eens gaan uittesten middels huren en dan kijken hoe je paard er onder loopt. Ik heb mijn zadel nu 3 maanden en het is een verademing, ze krijgt ineens overal spieren terwijl die 2 jaar daarvoor alleen maar drama's met zadels en nul spierontwikkeling.
Succes!
minikatje schreef:onder een barefoot moet een dekje met inlages
denk dat je in de war bent met die freemax lookalike?
Shirley schreef:OP elkaar lijkt me wat overdreven