Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ominira schreef:heb gisteren even gekeken en als ik het hoofdstel een gaatje hoger doe zit hij zo:
[ [url=m/bnF3lM.jpg]Afbeelding[/url] ]
zelf vind ik hem dan niet meer zo mooi bij het jukbeen zitten en het bit past dan niet meer... iemand een idee wat ik nu het beste kan doen?
Djeradalover schreef:Ominira schreef:heb gisteren even gekeken en als ik het hoofdstel een gaatje hoger doe zit hij zo:
[ [url=m/bnF3lM.jpg]Afbeelding[/url] ]
zelf vind ik hem dan niet meer zo mooi bij het jukbeen zitten en het bit past dan niet meer... iemand een idee wat ik nu het beste kan doen?
Hoe zit hij zonder frontriem op deze hoogte?
En hoe lang zijn de riempjes die je nu hebt?
Ik neig ernaar om te zeggen sowieso een langere frontriem eraan te doen en dan te kijken om hem op deze hoogte of 1 gat lager te laten.
Djeradalover schreef:Ominira ik bedoel idd de lengte van de bitriempjes ja. De neusriem 1 gaatje lager vind ik er op t oog niet eens heel verkeerd uitzien stel je krijgt jet jukbeen echt niet vrij met een gat korter dan zou ik m op t gaatje lager houden (volg je me nog
).
Ben benieuwd hoe die zonder/met een andere frontriem zit!
Djeradalover schreef:Dat kan jij het beste voelen of hij te laag als in ‘op het zachte deel’ vd neus zit.
Je hebt sowieso niet de variant waar je bitloos mee kunt rijden, dat kan alleen veilig met de multi. De competition die jij hebt daarvan zijn de ringetjes niet zo stevig/anders vastgestikt waardoor die niet bestand zijn tegen de druk die er op komt te staan zonder bit.
Bij mijn merrie zit hij ook vrij dicht tegen het jukbeen omdat de neusriem bij haar anders ook te laag kwam. Op deze foto nog erger doordat het touw de boel wat scheef trok omdat ze nogal heet was die dag![]()
[ [url=m/VNRZXi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ominira schreef:upendo schreef:Ik ben benieuwd of mensen de Fairfield Chester al binnen hebben gekregen.
Hoe past hij? En hoe valt 'ie?
daar ben ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar, want als het met de micklem toch niet werkt denk ik eraan om die te proberen
A_nouk schreef:Ik heb hem niet besteld maar zelf meegenomen uit Zweden een week geleden. Toen was er nog geen voorraad un het centrale magazijn.
Tot nog toe ben ik er geel blij mee!
Leefkwaliteit is niet te vergelijken met die van passier maar voor de prijs prima. Pasvorm is wel wat klein. Mijn paard heeft een normale full en de chester zit overal bijna op het laatste gaatje.
Een van de servers is kapot gegaan. Bart is er mee bezig maat het kan zijn dat de problemen met de foto’s nog tot morgen duurd.