Net 3 es glitterdekjes van hypostore binnen gekregen! Super gaaf!

Er zitten alleen op alle 3 de dekjes witte plekjes.. heeft de rest daar ook last van? Gezien het dus op al mijn bestelde dekjes is?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mila_p schreef:Heeft er iemand een vos paard en equestrian stockholm dekje(s). Ben naar eentje opzoek die mooi zou staan op men vosje
Prima2Donna schreef:Mila_p schreef:Heeft er iemand een vos paard en equestrian stockholm dekje(s). Ben naar eentje opzoek die mooi zou staan op men vosje
Ik heb (pas recent begonnen met de setjes obsessie) tot nu toe bronze gold en deep olivine. Pistachio white krijg ik met kerst. Ik ben fan van oranje, groen en geel op een vos! Blauw kan ook mooi staan, maar dat vind ik zelf wat mwuah.
Moet nog betere foto's maken, maar hier linksboven deep olivine en rechts bronze gold.
[ [url=m/gxF6Z2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anneloes___M schreef:Ik ben zo blij om te horen dat ik zeker niet de enige ben die meerdere dekjes van 1 soort koopt![]()
Net 3 es glitterdekjes van hypostore binnen gekregen! Super gaaf!![]()
Er zitten alleen op alle 3 de dekjes witte plekjes.. heeft de rest daar ook last van? Gezien het dus op al mijn bestelde dekjes is?
[ [url=m/5Qide1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bucf1U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uuV8Yd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a79aru.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anneloes___M schreef:Ik ben zo blij om te horen dat ik zeker niet de enige ben die meerdere dekjes van 1 soort koopt![]()
Borahlover schreef:Anneloes___M schreef:Ik ben zo blij om te horen dat ik zeker niet de enige ben die meerdere dekjes van 1 soort koopt![]()
Ik heb geen wit plekje kunnen vinden op het dekje (ook bij Hypostore besteld).
Kun je het er niet af krijgen?
maessie schreef:Ik doe niet aan dubbele, doe alleen aan veel verschillende, dan kan ik vaak afwisselen en blijven ze mooi![]()
Ik noemde bij de foto's raspberry, maar bedoelde strawberry, zo noemde ze ze! Heel gaaf kleurtje![]()
Elodie Anky heeft bijpassende kleding!
[ [url=m/r0q5g2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog snel even een Moss/Huntergreen corduroy vergelijk gemaakt.
[ [url=m/rnlMyC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil mooi weer, dan kan ik weer foto's maken
HorseTimeXL schreef:Hopelijk mag ik mij hier ook melden. Als ik ergens zeer gevoelig ben is het glitter. En laat equestrian stockholm nou net een prachtig dekje hebben uitgegeven.
Nu zit ik echter mee dat ik een veelzijdigheidzadel heb 17 inch van kent en master. Kan ik dan beter voor de spring variant gaan of dressuur variant..