Mijn roze ps is 1 van de eersten. Toen het nog niet in nl te krijgen was. Heb toen bij ps in Zweden zelf mogen shoppen voor m’n verjaardag. Vlak daarna kwam het hier allemaal heen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Ik heb dus niks met die slangenprint
Mooie foto’s weer, en die lavender
Haha iris ik heb ze idd wel allebij, zal morgen een foto maken, denk dat het licht dan beter uitkomt want het is nu pikdonker. Als er haast bij zit kan ik het straks wel doen als je dat perse wil haha.
Ik wil ook kou, hier is het nu weer best warm en de sneeuw is ook weer weg
Levert ook altijd zulke leuke foto’s op met sneeuw
[ [url=m/5KGK0h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die domme pony ligt gewoon buiten op de koude grond in de sneeuw terwijl ze een schuilstal met een dik pak stro hebben![]()
[ [url=m/XaxWlx.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Al best veel mensen hier die de black mamba besteld hebben. Ben eigenlijk best benieuwd hoe groot de oplage precies is.Jammer genoeg geen reactie op gehad van ps.
Normaal koop ik alles praktisch altijd met korting, maar met dezen weet je gewoon dat ze na de tijd alleen maar duurder te koop staan
Kimley schreef:Texas02 schreef:Ik zie net dat de Pistachio en de Winter Lake allebei alleen als dressuurdekjes op de site staan, betekent dit dat hier geen springdekjes van zullen komen? Want dan wordt dat voor mij dus niet..
Volgens mij alleen in dressuur variant inderdaad
Iriscope schreef:Als alles meezit heb ik over 10 dagen onze eerste wedstrijd met mijn Appaloosa! Ik heb vervoer kunnen regelen (wedstrijd is 370km verderop, das vrij normaal hier) want mijn man moet helaas werken en ik heb geen trailer rijbewijs.
Het is meer een oefenwedstrijdje, hij loopt nog niet constant genoeg in de aanleuning en is nog niet sterk genoeg in de galop, om serieus mee te doen, maar de ervaring van een paar dagen van huis zijn, daar een proefje lopen etc, zal goed voor hem zijn.
En ik kan mijn White Bordeaux edge eindelijk gebruiken
DiscoDipp schreef:Nu even met zadel.
Wat vinden jullie?
Passen is nog niet zo makkelijk met een 3 jarige![]()
[ [url=m/ltwH0C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GLsv9W.jpg]Afbeelding[/url] ]