draaakje schreef:Oh ben heel benieuwt hoe het uiteindelijk wordt Pmarena, je bent altijd zo postitief over de combinatie met de christ butterfly! Lijkt me erg fijn.
Ik wordt er heel hebberig van. Lijkt me heerlijk rijden!
Ik zou een knop niet zo vervelend vinden, maar misschien kunnen mensen die dan niet willen er een gewone pomel in zetten? (dus ritjes aan 2 kanten)
Lamsvel zit denk ik wel extra fijn, maar is inderdaad ook wel duur...
Ik zou gewone singelstoten het fijnst vinden.
(ik vind zo met zwarte wol wel veel mooier als met witte)
Hij is nog niet bestelbaar he, die onderkant zonder zitting (en dan los het schaap)?
Nou in principe kan ik wel zo'n basis bestellen zonder zitting en cantle, is even lief vragen en dan maken ze het wel normaal gesproken, duurt alleen even omdat ze de productieplanning toch al voor een maand of 3 vooruit plannen i.v.m. voorbereidingen van inkoop materialen enzo.
En de zitting van de RoP is ook los verkrijgbaar, maar die vind ik zelf niet zo fijn als de zitting met dikkere blokken zoals op mijn zadel en zoals hij voor op het zadel moet worden.... al met al zou het dus best een rommelig zadeltje worden als je het zo zou bestellen en zelf in elkaar zou zetten

Echt zowel een pommel als een fork er in kunnen doen zal eigenlijk niet kunnen of niet mooi worden, voor een fork heb je toch een rond gat nodig midden op het leer, tussen de 2 ritsjes door.
Terwijl je voor een pommel juist weer het geheel met 1 lange rits dicht wilt maken zodat het netjes is.
Er blijft anders altijd een gaat voor een knop zitten en dat ziet er niet bepaald fraai uit natuurlijk

Ik zou nog wel eens een losse knop willen die je gewoon om het gehele voorboogje (pommel in het leder van het zadel) heen kunt doen maarja dat is dan eigenlijk alleen voor de sier en hele lichte belasting...
Bij Podium hebben ze wel een leuk systeem dat je er echt een knop in kunt schroeven

Op mijn foto's is het trouwens een bruine vacht hoor, vind ik ook veel mooier dan wit, hoewel wit ook wel weer wat heeft.
Het sample van Barefoot was bruin met zwarte steunblokken, heeft ook wel wat