Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lukasje schreef:Jeetje Anneloes, wat een collectie ! Maar een dekje dubbel, laat staan vierdubbel, kopen zou niet eens in me opkomen.
Nessie schreef:Lukasje schreef:Jeetje Anneloes, wat een collectie ! Maar een dekje dubbel, laat staan vierdubbel, kopen zou niet eens in me opkomen.
Ik heb dit wel met een paar van m’n favoriete jurkjes hoor, 2-3 stuksVoor als er 1 kapot raakt of een wijnvlek o.i.d. erin komt. En een dekje van Eskadron (m’n favoriet van alle dekjes) zou ik best wel dubbel willen hebben.
Die raspberry’s zijn mooi!
Nessie schreef:Lukasje schreef:Jeetje Anneloes, wat een collectie ! Maar een dekje dubbel, laat staan vierdubbel, kopen zou niet eens in me opkomen.
Ik heb dit wel met een paar van m’n favoriete jurkjes hoor, 2-3 stuksVoor als er 1 kapot raakt of een wijnvlek o.i.d. erin komt. En een dekje van Eskadron (m’n favoriet van alle dekjes) zou ik best wel dubbel willen hebben.
Die raspberry’s zijn mooi!
maessie schreef:Ik gok dat Matchy daar minder van had, en meer van hun eigen kleur, die skyblue.
Maud heeft ook echt pareltjes gevonden op de samplesale. Deze raspberrys![]()
[ [url=m/nCuACz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hartje schreef:Borahlover schreef:[ [url=m/PzdPhz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hem binnen!
Hij is echt heel gaaf!
Enkel foto buiten tijdens bewolkt weer. In het licht glimt die zo prachtig
Mooi !!
Is het geen stofje waar de glitters vanaf gaan ?
Sellyxx schreef:Borahlover schreef:[ [url=m/PzdPhz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hem binnen!
Hij is echt heel gaaf!
Enkel foto buiten tijdens bewolkt weer. In het licht glimt die zo prachtig
wat een plaaatje
ps: ik zie nu pas dat jij het bent. ik ben hier een vaste stille meelezer
maessie schreef:Ik doe niet aan dubbele, doe alleen aan veel verschillende, dan kan ik vaak afwisselen en blijven ze mooi![]()
Ik noemde bij de foto's raspberry, maar bedoelde strawberry, zo noemde ze ze! Heel gaaf kleurtje![]()
Elodie Anky heeft bijpassende kleding!
[ [url=m/r0q5g2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog snel even een Moss/Huntergreen corduroy vergelijk gemaakt.
[ [url=m/rnlMyC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil mooi weer, dan kan ik weer foto's maken