Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Dit is mijn ES in bordeaux, met bijpassende frontriemBij de emerald moet nog een keer een frontriem
![]()
[ [url=m/Bqm75V.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn PS of Sweden in donkerblauw (ook met bijpassende frontriem), vooral voor wedstrijden:
[ [url=m/7JBtkL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Past mooi bij mijn blauwe jasje en blauwe capDe sperriem is intussen wel verdwenen, die gebruiken we niet meer
Getup schreef:Blaas wat regen jouw kant op, t is hier nat genoeg. Bah.
Wilde mn pony met zn mooie dekjes zn wedstrijd debuut laten maken ( online). Kind heeft nog nooit n proefje gereden. Kan filmen in n goede buitenbak. Maar echt. Zo koud en nat
Getup schreef:Knap, oornetje zelf maken! Als hij er rustiger mee is, is het wel een must inderdaad.
Zie tegenwoordig allemaal van die lange netjes , wat is daar mee?is het handiger of mooier?
Emerald vind ik erg mooi.
Die ruffle ook, maar zie op Facebook etc alweer aardig wat bandages los te koop staan
Sammiex2000 schreef:Texas02 schreef:Dit is mijn ES in bordeaux, met bijpassende frontriemBij de emerald moet nog een keer een frontriem
![]()
[ [url=m/Bqm75V.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn PS of Sweden in donkerblauw (ook met bijpassende frontriem), vooral voor wedstrijden:
[ [url=m/7JBtkL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Past mooi bij mijn blauwe jasje en blauwe capDe sperriem is intussen wel verdwenen, die gebruiken we niet meer
Mooi hoor! Welke frontriem is dat?