Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
galaxyfizzy schreef:Phillipa schreef:Mijn voorkeur zou uitgaan naar een pommel, een v-singelsysteem en een diervriendelijke goedkope oplossing voor de vacht.
Helemaal mee eens.
Mayflower_ schreef:Gefeliciteerd Nienke met je wederverkoop van de Ghost. Zo is je naam weer compleet.(MZM geestig).
.
galaxyfizzy schreef:Phillipa schreef:Mijn voorkeur zou uitgaan naar een pommel, een v-singelsysteem en een diervriendelijke goedkope oplossing voor de vacht.
Helemaal mee eens.
Pippaa schreef:en inderdaad, diervriendelijk verkregen wol ipv lamsvacht. Dat weerhoud mij er ook van om christ te kopen... (al had ik laatst bijna een tweedehandsje gekocht)
Kwetal schreef:Pippaa schreef:en inderdaad, diervriendelijk verkregen wol ipv lamsvacht. Dat weerhoud mij er ook van om christ te kopen... (al had ik laatst bijna een tweedehandsje gekocht)
Ik heb een nagelnieuwe Grandeur synthetische BBP liggen in Barok model.....![]()
![]()
![]()
Nooit gebruikt, nieuw zijn ze 400 euro (en in synthetisch niet meer te krijgen - ik had hem speciaal laten maken voor vegetarische klanten, doen ze er leren singelstoten aan)
Kwetal schreef:Pippaa schreef:en inderdaad, diervriendelijk verkregen wol ipv lamsvacht. Dat weerhoud mij er ook van om christ te kopen... (al had ik laatst bijna een tweedehandsje gekocht)
Ik heb een nagelnieuwe Grandeur synthetische BBP liggen in Barok model.....![]()
![]()
![]()
Nooit gebruikt, nieuw zijn ze 400 euro (en in synthetisch niet meer te krijgen - ik had hem speciaal laten maken voor vegetarische klanten, doen ze er leren singelstoten aan)
Blijheid schreef:Wauw Pmarena, zo'n soort zadel lijkt me echt heerlijk![]()
Ik zou liever een pommel willen dan knop, zeker een V-singelsysteem waar een Engelse singel aan kan, en schapenvacht bovenkant. Dat synthetische heb ik op mijn Libra barebackpad, en vind ik toch een stuk zweteriger dan echte wol.
Komt absoluut op mijn 'testverlanglijstje'
En als het dan toch over innovatie gaat, wat ik echt helemaal geweldig zou vinden, en waar volgensmij ook écht vraag naar is, is een 'zitversmaller'. Ik vind de barefoots qua concept en qua comfort voor mijn pony namelijk helemaal super, maar ik krijg zelf last van de breedte. En als ik zo rondlees op bokt en ook hoor in mijn omgeving, dan is de bredere zit zo ongeveer reden nummer 1 waarom mensen toch besluiten hun barefoot te verkopen.
En ja, dat betekend dan waarschijnlijk een of ander 'kussentje' waardoor je verder van je paard af zit en minder gevoel hebt, en niet iedereen zal dat prettig vinden, maar als dat óók betekend dat je een paard dat heerlijk loopt onder een barefoot, ook onder een barefoot kan houden.....dan is dat veel mensen wat waard denk ik