PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haf_Woezel

Berichten: 462
Geregistreerd: 18-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 16:52

ligt het nu aan mij of is de 2dehandse verkooptmarkt stilgevallen? :+
Merk dat ik totaal geen reacties meer krijg op mijn classics ondanks nieuwstaat en lager prijzen, lager ga ik toch niet gaan liggen ze maar in de kast :j :D

Maar het viel me wel op.

Denk dat algemeen bekeken de paarden spullen verkoopmarkt verzadigd is.

Merken jullie dat ook? :)

Texas02

Berichten: 4792
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 18:21

Ik zie soms dekjes voor €35 - €40 voorbij komen op marktplaats op dit moment. Zowel PS als ES. Daarvoor verkoop ik ze niet, dan houd ik ze liever. Nu heb ik ook niets wat ik wil verkopen, maar voor die prijs zou ik het sowieso wel houden.

Tango1979

Berichten: 2539
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 18:30

Ik heb recent de Monograms Antraciet en de Emerald voor 40 en 30 kunnen kopen. Mega blij mee, want die wilde ik nog graag.

De rest op mijn wensenlijst (oude Petrol ruffle, Raspberry, Ruby of Couture Red, Iris, Velvet Plum, Violet, Lilac) heb ik nog niet rond retail prijzen gezien.

Maar hoop er nog een keer aan te komen, ik ben geduldig :D

Luca_Arpana
Berichten: 69
Geregistreerd: 09-12-20

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 19:15

voor kopen zijn de lage prijzen ideaal, maar verkopen is draaaammaaaa!

Tango1979

Berichten: 2539
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 20:29

Eigenlijk is het te gek ook, de echte unicorns worden voor 5 a 700 euro verkocht of verloot. Dat staat natuurlijker niet in verhouding.

Ik weet nog dat de Black Mamba en Ruby uitkwamen. Binnen 5m uitverkocht en een week later voor 300 ofzo te koop aangeboden.

Nessie

Berichten: 8623
Geregistreerd: 29-03-05

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 20:35

Black Mamba is ‘niks’ meer waard met die look a like welke ze hebben gemaakt. Voor de witte ruffle met steentjes heb ik ook wel meer over dan de nieuwprijs, maar dekjes van bovengenoemde prijzen gaan mij te ver. Gelukkig staan die niet op mijn verlanglijstje.

KikiCelinevs
Berichten: 205
Geregistreerd: 07-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 20:46

De enorme hype is een beetje weg. Alleen de “unicorns” lijken niet heel veel in prijs te dalen. Ik heb het gevoel dat mensen ze ook niet zoveel meer te koop zetten ivm het verliezen van waarde. Maar als iemand de Violet aanbied voor een leuke prijs, ik heb interesse :P

Overigens zag ik net de aankomende release van Equestrian Stockholm voorbijkomen. De White Bordeaux
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

annaxmaex

Berichten: 483
Geregistreerd: 03-05-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 21:18

KikiCelinevs schreef:
De enorme hype is een beetje weg. Alleen de “unicorns” lijken niet heel veel in prijs te dalen. Ik heb het gevoel dat mensen ze ook niet zoveel meer te koop zetten ivm het verliezen van waarde. Maar als iemand de Violet aanbied voor een leuke prijs, ik heb interesse :P

Overigens zag ik net de aankomende release van Equestrian Stockholm voorbijkomen. De White Bordeaux
[ [url=m/ATpP2B.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Fy6izW.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cEh2IH.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YceCvn.png]Afbeelding[/url] ]


Oehh zo mooi, heb de oude versie al. Struggle of ik die anders verkoop en deze nieuw koop. Moet ik wel snell zijn denk ik voor deze uit komt, anders is ie niks meer waard vrees ik :D

Kimley

Berichten: 9180
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 21:39

Oh mijn god dat shirtje.. <3

NorwayFjord

Berichten: 3209
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 21:47

Oh potverdorie, heb net gister een ander dekje gekocht voor bij mijn roodpaarsige wedstrijdjasje. Dit had ik toch wat mooier gevonden -O- Die shirtjes vind ik wel echt prachtig dus daar wil ik er misschien wel 1 van (ben bijna jarig :o :D)

Luca_Arpana
Berichten: 69
Geregistreerd: 09-12-20

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 22:06

oee die is wel heel mooi, ik denk dat die ook snel gaat!

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 22:12

Owww ik wilde zo graag een nieuw wedstrijd dekje! Die gaat er zeker komen!

Rizette
Berichten: 4462
Geregistreerd: 11-06-09

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 22:35

Is een Unicorn een zadeldek wat maar kort en beperkt te koop is geweest?

Matheno

Berichten: 7976
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 22:41

De white bordeaux bestond toch al ?

Texas02

Berichten: 4792
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 22:53

NorwayFjord schreef:
Oh potverdorie, heb net gister een ander dekje gekocht voor bij mijn roodpaarsige wedstrijdjasje. Dit had ik toch wat mooier gevonden -O- Die shirtjes vind ik wel echt prachtig dus daar wil ik er misschien wel 1 van (ben bijna jarig :o :D)


Kan die niet meer terug? Als je hem net gister gekocht hebt, moet dat toch haast nog wel kunnen?

NorwayFjord

Berichten: 3209
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 05:54

Texas02 schreef:
NorwayFjord schreef:
Oh potverdorie, heb net gister een ander dekje gekocht voor bij mijn roodpaarsige wedstrijdjasje. Dit had ik toch wat mooier gevonden -O- Die shirtjes vind ik wel echt prachtig dus daar wil ik er misschien wel 1 van (ben bijna jarig :o :D)


Kan die niet meer terug? Als je hem net gister gekocht hebt, moet dat toch haast nog wel kunnen?

Niet via Marktplaats :P Dus dat is wat lastiger haha.

Texas02

Berichten: 4792
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 06:48

Dat is wel lastiger, ja. Dan misschien proberen weer te verkopen voor de prijs waarvoor je hem gekocht hebt?

MyWishMax

Berichten: 25614
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 07:04

Twee wedstrijddekjes zijn juist heel handig! Ik baal al dat mijn 2e en 3e dekje niet mooi genoeg meer zijn, want bij 2 dagen starten of overkampen os een 2e heel fijn als ze gezweet hebben of je natgeregend bent. Of lomp in de bagger hebt laten vallen haha.

Dus ik heb juist nog een 2e net en mooi wedstrijddekje op het wensenlijstje staan.

Tango1979

Berichten: 2539
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 07:43

Rizette schreef:
Is een Unicorn een zadeldek wat maar kort en beperkt te koop is geweest?


Niet perse. Het zijn vooral dekjes uit oudere collecties (die in kleine oplages zijn uitgekomen) of inderdaad een limited release

Rizette
Berichten: 4462
Geregistreerd: 11-06-09

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 07:58

Kleine oplages? Waar moet ik dan aan denken qua aantal? Stel me er toch wel een aardig quotum bij voor wereldwijd. Geef Es en PS of Sweden dat ook vrij hoeveel er van zijn gemaakt of bedenken wij dat er bij?

Rizette
Berichten: 4462
Geregistreerd: 11-06-09

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 08:07

Weet iemand wat het meest donkerrode dek is van PS en ES samen? Is dat de Merlot?

Tango1979

Berichten: 2539
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 08:22

Rizette schreef:
Kleine oplages? Waar moet ik dan aan denken qua aantal? Stel me er toch wel een aardig quotum bij voor wereldwijd. Geef Es en PS of Sweden dat ook vrij hoeveel er van zijn gemaakt of bedenken wij dat er bij?


Ik weet dat de kerst uitgave met de Ruby, Rosie en Winter Lake echt meteen was uitverkocht. Ik heb die nog geprobeerd, maar je kwam er niet doorheen.

En voordat PS verkocht werd aan een groot bedrijf, waren nieuwe kleuren regelmatig meteen of binnen een paar dagen volledig uitverkocht.

Ik weet nog dat ik de ruffle plum en ruffle Petrol wilde kopen maar even de apk van mijn auto af wilde wachten. APK viel mee, maar die kleuren waren in 5 dagen ofzo uitverkocht

Nynkex01
Berichten: 1136
Geregistreerd: 05-07-21

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 09:19

Dacht ook dat mijn cranberry een unicorn was, had gelijk bod van € 200. Maar meid heeft nooit betaald en heb het dekje nog steeds :')

_Lorette_

Berichten: 12140
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 09:36

Ja, voorheen was het gewoon op=op. Die kleuren kwamen niet terug en alles was binnen een paar dagen (of zelfs uren) uitverkocht. Ik ben toen ook vaak te laat geweest.

KikiCelinevs
Berichten: 205
Geregistreerd: 07-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 09:38

Matheno schreef:
De white bordeaux bestond toch al ?


Dat was de white perfection met een groot logo in de vorm van een hoefijzer, zal qua kleur er wel op lijken. Maar ik ben blij dat de nieuwe het kleine chique merk embleem heeft.