Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vaaleriee schreef:Ik rijd eigenlijk alleen nog maar met Lemieux dekjes maar mijn paard heeft er sinds een tijdje schuurplekken van aan de achterkant, net achter het zadel...zadel is in november nieuw aangemeten dus daar ligt het niet aan. Hij heeft er altijd een beetje last als hij gaat verharen in de winter maar nu is het erger.
Meer mensen die hier last van hebben of de oplossing weten? Rij nu maar even met de andere dekjes die ik nog heb.
Nickeltje schreef:Hoe zijn jullie ervaringen met bestellen bij hypostore? In de aanbieding zit nu ook een hoofdstel wat ik graag wil kopen maar ik heb nog nooit bij hen besteld. Hoe zijn ze met levertijd en communicatie als er iets langer duurt?
nnicolex schreef:vaaleriee schreef:Ik rijd eigenlijk alleen nog maar met Lemieux dekjes maar mijn paard heeft er sinds een tijdje schuurplekken van aan de achterkant, net achter het zadel...zadel is in november nieuw aangemeten dus daar ligt het niet aan. Hij heeft er altijd een beetje last als hij gaat verharen in de winter maar nu is het erger.
Meer mensen die hier last van hebben of de oplossing weten? Rij nu maar even met de andere dekjes die ik nog heb.
Komt inderdaad doordat de wintervacht broos is, ik heb het ook met lemieux maar ook met al mijn andere dekjes. Lemieux sensitive vind ik echt een uitkomst.
Granoek schreef:Maar dat is toch geen algemene kennis, als de levertijd meer dan een week is dat het dan wel eens 3 maanden kan durenen die mailtjes kreeg ik dus pas als ik er zelf eentje had gestuurd