Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_WB

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:37

Weet iemand tot wanneer die korting bij hypostore is?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:48

Hoe zijn jullie ervaringen met bestellen bij hypostore? In de aanbieding zit nu ook een hoofdstel wat ik graag wil kopen maar ik heb nog nooit bij hen besteld. Hoe zijn ze met levertijd en communicatie als er iets langer duurt?

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:54

.
Laatst bijgewerkt door janna op 01-09-24 07:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:58

Heb prima ervaring met ze, al veel besteld. Als iets lang duurde, was het ergens anders ook niet te krijgen.

Vind de Anky dekjes bijvoorbeeld super mooi. Maar op mijn 3 paarden lag bij geen enkel paard goed.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:07

Weet je wat me nou toch eens leuk lijkt. Een Lemieux bosrit/fotomeeting! Iedereen in een eigen setje. Ben een stille meelezer maar dacht er net ineens aan. Gezien de huidige lockdown situatie momenteel niet echt haalbaar om met een grote groep bij elkaar te komen natuurlijk.
Maar wellicht voor in de toekomst een leuk plan. Of zijn fotomeetings heel erg uit de mode? :+

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:09

vaaleriee schreef:
Ik rijd eigenlijk alleen nog maar met Lemieux dekjes maar mijn paard heeft er sinds een tijdje schuurplekken van aan de achterkant, net achter het zadel... -O- zadel is in november nieuw aangemeten dus daar ligt het niet aan. Hij heeft er altijd een beetje last als hij gaat verharen in de winter maar nu is het erger.

Meer mensen die hier last van hebben of de oplossing weten? Rij nu maar even met de andere dekjes die ik nog heb.

Komt inderdaad doordat de wintervacht broos is, ik heb het ook met lemieux maar ook met al mijn andere dekjes. Lemieux sensitive vind ik echt een uitkomst.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:16

Nickeltje schreef:
Hoe zijn jullie ervaringen met bestellen bij hypostore? In de aanbieding zit nu ook een hoofdstel wat ik graag wil kopen maar ik heb nog nooit bij hen besteld. Hoe zijn ze met levertijd en communicatie als er iets langer duurt?

Ik heb er een dekje besteld, dat was er de dag erna. Eerder heb ik de peacock willen bestellen, die kwam een maand later, toen ik na een maand niks hoorde heb ik er achter gevraagd en bleek die nog langer te gaan duren en toen heb ik hem gewisseld voor een mulberry (was een cadeau dus ik moést iets hebben). Ben toen via bokt wel snel geholpen

Maar heb 27/11 ook een hoofdstel besteld dat niet in voorraad bleek (de memo: levertermijn 2-10 dagen = niet op voorraad was ik niet bekend mee), die is eerst opgeschoven na 15/1, daar heb ik 4/1 voor de zekerheid nog eens naar gevraagd maar hij bleef op 15/1 staan. 15/1 had ik nog geen verzendbevestiging dus heb ik nog eens gevraagd en nu blijkt hij opgeschoven naar 19/3.

Heel wisselende ervaringen dus, zowel qua beschikbaarheid als qua communicatie

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:19

Als er levertijd is bij hypostore ben je aan de goden overgeleverd, wacht ook nog op bestelling van black friday stond op 2-10 dagen, komt niet voor maart en dat meldden ze pas na paar keer vragen wanneer het pakket dan komt. Op voorraad is gelijk binnen

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:21

Ik denk dat het bij Hypostore erg druk is. Ik heb ook zondag een bericht gestuurd via hun website. Bij de meeste webwinkels heb je dan na 1 werkdag wel antwoord, maar nu nog geen reactie gehad.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:24

Overdag, via de chat gaat wel goed.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:40

Bedankt voor de ervaringen. Alles wat ik besteld heb zou volgens de site nog op voorraad moeten zijn... we gaan het dus zien.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:49

Iemand enig idee wanneer de nieuwe collectie verwacht wordt? :D

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:50

Balenciaga schreef:
Iemand enig idee wanneer de nieuwe collectie verwacht wordt? :D

Over een week wordt deze bekend gemaakt geloof ik :j

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:52

Ik zit ook te wachten op een levering van Hypostore. Ook al gemaild maar nog niks gehoord.

Heb wel vaker dat ze een verwachte verzenddatum opgeven maar die niet halen en helaas moet je er dan zelf een aantal keer achteraan.

Als ze nou gewoon ff een berichtje doen dat het later wordt, dan weet je tenminste iets.

Verder wel altijd alles ontvangen, alleen vaak toch wel later dan aangegeven.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 22:55

Via het bokt profiel van hypostore had ik redelijk snel reactie

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:02

Ik heb ook een bestelling staan bij Hypostore.
Volgens Horse and health is het artikel pas vanaf 29 april weer op voorraad, dus ik heb nog even geduld :+ , maar van Hypostore zelf heb ik nog geen datum van gehoord

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:16

Mijn Lemieux bestelling komt pas eerste week maart.

vaaleriee

nnicolex schreef:
vaaleriee schreef:
Ik rijd eigenlijk alleen nog maar met Lemieux dekjes maar mijn paard heeft er sinds een tijdje schuurplekken van aan de achterkant, net achter het zadel... -O- zadel is in november nieuw aangemeten dus daar ligt het niet aan. Hij heeft er altijd een beetje last als hij gaat verharen in de winter maar nu is het erger.

Meer mensen die hier last van hebben of de oplossing weten? Rij nu maar even met de andere dekjes die ik nog heb.

Komt inderdaad doordat de wintervacht broos is, ik heb het ook met lemieux maar ook met al mijn andere dekjes. Lemieux sensitive vind ik echt een uitkomst.

Bedankt voor de tip! Dekjes zijn nu overal uitverkocht zie ik. En HypoStore ga in niet gokken, al eerder slechte ervaring mee.

Caresse07

Hoe toevallig....net een berichtje van Hypostore met de gewijzigde datum :+

Nu wachten tot 12 februari :D

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:18

Gister de Ink blue besteld bij Hypostore, hoop dat die wat sneller komt. Wachten is niet mijn sterkste punt.. :=

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:19

Caresse07 schreef:
Hoe toevallig....net een berichtje van Hypostore met de gewijzigde datum :+

Nu wachten tot 12 februari :D

Alsof ze meelezen :+

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:23

Mijn ervaringen met Hypostore zijn juist hartstikke goed :j Als er staat dat het product op voorraad is, heb je het vaak de volgende werkdag al in huis. Staat er levertijd langer dan een week, dan is het product niet op voorraad en is het dus afwachten wanneer zij het binnenkrijgen.

Als je daar met het bestellen rekening mee houdt, kom je (als het goed is) niet voor verrassingen te staan :) ik wacht ook nog op mijn broek van Black friday, maar daarvan wist ik dat ik langer moest wachten en ik krijg netjes per mail een update als de verwachte leverdatum opgeschoven is.

Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe collectie, zou nog graag nog een mooie lila kleur willen <3

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:26

Maar dat is toch geen algemene kennis, als de levertijd meer dan een week is dat het dan wel eens 3 maanden kan duren :+ en die mailtjes kreeg ik dus pas als ik er zelf eentje had gestuurd

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:39

Granoek schreef:
Maar dat is toch geen algemene kennis, als de levertijd meer dan een week is dat het dan wel eens 3 maanden kan duren :+ en die mailtjes kreeg ik dus pas als ik er zelf eentje had gestuurd

Daar heb je gelijk in, aan de communicatie moeten ze echt wel werken en op de website ook aangeven dat de levertijd onbekend is (verwachtingen managen). Zeker als sommige klanten niet op de hoogte gehouden worden (zoals jij) en andere klanten wel (zoals ik).

Ik hoop alleen dat iemand mijn ervaring leest voordat ze bestellen bij Hypostore, het wat meer algemene kennis wordt en men dan zelf kan kiezen of ze willen wachten of niet :+

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 23:41

Het is gewoon irritant. Het staat ook weleens bij producten die al discontinued zijn en waar geen leveringen meer van komen, net alsof ze hopen dat je besteld en dan vergeet dat je nog wat tegoed hebt.
Bij 1-3 werkdagen altijd goede ervaringen met Hypostore, maar met langere levertijden slechte ervaringen en ook met hun manier van communiceren. :n