PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:08

anoukwendy schreef:
Mooi iris <3 ben benieuwd als je alles thuis hebt :D

Kimwilliam, gaat prima hoor
[ [url=m/5j93s2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi! Welke kleur is dit?

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:18

Lukasje schreef:
anoukwendy schreef:

Heel mooi! Welke kleur is dit?

Ik denk de Emerald van ps <3

anoukwendy

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-21 23:25

Jep is de emerald :)

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:36

Mylene_vw schreef:
Ze hebben hem helaas niet meer bij paardenbloem, het t nagevraagd. En bij bol.com ook niet (heb een XS/S nodig) Echt balen..

Aah jammer... ik heb nu de M was de enige die ze hadden, hij is ook wel wat groot maar ik heb nu in ieder geval iets wat erbij past. Ik zou ook wel het ‘echte’ vestje willen, maar die prijs gaat me net iets te ver.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:40

Mijn 2 dekjes van TheHorselet vandaag opgehaald <3
Afbeelding

& mijn mini collectie :D
Afbeelding

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 23:47

anoukwendy schreef:

Wat staat deze gruwelijk mooi op je vos!

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 00:16

De kleur Dusty Green van PS bestaat toch nog niet?
Ik kom een shirt tegen in die kleur >;)

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:15

xsensibel schreef:
maessie schreef:
De vipcode of de kerstcode?

Vip :)

Nou heb er vaak genoeg besteld en is mij via de chat op de website verteld dat de code niet meer bestond.
Dus mocht dit echt het geval zijn dan koop ik voortaan wel ergens anders. :n

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:30

MissJG schreef:
Nou heb er vaak genoeg besteld en is mij via de chat op de website verteld dat de code niet meer bestond.

Ik koop ook niets meer daar, heb al zoveel gekocht daar en nog werkt de code niet meer. Ook zit ik nog steeds te wachten op een bestelling van afgelopen juni (ja echt!).

Texas02Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 01:33

Daphara schreef:
MissJG schreef:

Ik koop ook niets meer daar, heb al zoveel gekocht daar en nog werkt de code niet meer. Ook zit ik nog steeds te wachten op een bestelling van afgelopen juni (ja echt!).

Juni??? Dan zou ik toch echt eens een keer mijn geld terug willen..

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 02:08

Texas02 schreef:
Daphara schreef:

Juni??? Dan zou ik toch echt eens een keer mijn geld terug willen..

Net nagekeken, maar het is bestelling van 30-07 waar ik dus nog steeds op wacht.
Laatste bericht is dat ze 31-12 zouden leveren, ik heb nog niet weer een nieuwe leverdatum gehad, maar meestal schuiven ze het een dag of wat voor de leverdatum weer een paar weken vooruit.

Vanaf mei 2020 heb ik voor bijna €800 bij hun besteld met een account, voor die tijd zonder account en nog werkt de ESVIP code niet meer bij mij. Blijkbaar is het niet belangrijk genoeg om je trouwe klanten te behouden met een beetje extra service en korting.

Afbeelding

Ik heb voor de kerst er nog achteraan gebeld, omdat er bij de bestelling “voltooid” stond, maar ik het item nog niet ontvangen had, maar ze gaven aan dat dit klopt en dat het item nog in bestelling staat, dat ik na de 31e maar weer contact op moest nemen als ik nog niets gehoord had.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 02:12

Toen ik na anderhalve maand mn bestelling nog niet had heb ik m geannuleerd en had met een week mn geld terug dus dat is ook nog een optie.

Ik krijg overigens wel al ruim een maand nog 55 euro van horse boutique maar degene die dat kan doen is ziek dus afwachten maar. Vind ik ook wel vreemd zaken doen maar goed ik ga er maar braaf vanuit dat dat geld ergens deze maand wel komt.

Texas02Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 02:20

Je hebt echt meer geduld dan ik, ik had allang geannuleerd..

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 02:31

Oh hier dezelfde ervaring met HS helaas... Kaptoom besteld (samen met elastische band) ergens in juni. Lange levertijd dus zou pas in augustus oid geleverd worden. Prima voor mij, was niet dringend. Daarna idd twee keer dag voor verwachte leverdatum mail dat de levering uitgesteld was. Uiteindelijk in oktober maar geannuleerd :=

Toen wilden ze alleen de elastische band opsturen en kaptoom terugbetalen. Kreeg ik niet het volledige bedrag terug omdat ze voor de elastische band wel de verzendkosten gingen aanrekenen nog want dan kwam ik onder het 'gratis verzenden' bedrag... Ik bestel er dus ook niet meer, al vind ik hun aanbod van ES sowieso vrij mager altijd. Jammer!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 07:02

Ik zou daar echt pissig over kunnen worden als het zolang duurt. Dat verzenden enzo iets langer kan duren door corona en dat er bij alle bedrijven personeelstekort is heb ik alle begrip voor, maar een half jaar :O

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 08:49

Hypostore doet dat vaker blijkbaar... Met black friday een lemieux dekje besteld, zou 28 januari verzonden worden, maar kreeg gisteren een mail dat het 21 april (!) gaat worden {:)-:(

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 08:55

Sommige dingen zijn gewoon niet ( nergens) meer leverbaar .

Als je ze ergens anders wel kunt krijgen, is de keuze snel gemaakt natuurlijk.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 09:10

Ik heb bij HS ook wel eens een paar maanden kunnen wachten op een dekje en zelfs op sokken.. kreeg inderdaad meerdere mails dat de datum steeds veranderde. Na 4 maanden had ik toen mijn es olive.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 10:09

En dan hebben we het nu over hypostore?

Ik heb ook wel eens wat willen bestellen, waar dan vervolgens staat, levertijd langer dan een maand. Dan doe ik het bij voorbaat al niet.
Ik heb zelf een webshop, als iets op dat moment niet leverbaar is, dan zet ik het product even uit...

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 11:06

Ik heb toen bij hypostore het dark sky dekje besteld. Stond levertijd langer dan een maand maar was uitverkocht overal en wou m zo graag. Na 2 weken kreeg ik een mail dat hij verzonden was. Zo kan het dus ook :)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 11:23

Ik heb nog niet eens een levertijd doorgekregen van mijn bestelling in november. Duurt het nog drie weken, drie maanden of een jaar? Niemand weet het. :+

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 11:26

Hier ook gelukkig alleen goede ervaringen met HS. Maar inderdaad levertijd langer dan 1maand probeer ik ook niet doorgaans. Hoewel voor m’n onek cap wel gedaan, maar dat was wel voor Corona. Heb het idee dat dat ook bij veel webshops mee speelt en dat er bij hen ook dingen niet aangeleverd worden. Via mail ook altijd goed geholpen bij problemen.

Nieuw kleuren ES best leuk, maar lijkt teveel op wat ik al heb en lichte bies op m’n schimmel vind ik niks.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 11:29

Levertijd langer, prima. Vooral als het netjes vermeld staat dan kan je altijd kiezen het niet te doen. Maar steeds met zolang verlengen? Dan zou je toch denken dat hun ook moeten vragen of je erop wil wachten of je geld terug wil? Het lijkt of sommige bedrijven steeds slechter worden met klantenservice? We horen natuurlijk alleen de negatieve verhalen, zijn vast veel meer positieve maar soms lijkt het wel zo

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 11:32

Bij mij stond er helaas geen langere levertijd bij, dus ik was in de veronderstelling snel mijn bestelling te ontvangen. Ik ben doorgaans heel tevreden over de winkel. Ik heb alleen een keer eerder maanden en maanden op twee hoofdstellen gewacht. Uiteindelijk bleek dat ze me een beetje waren vergeten, want de hoofdstellen waren al lang weer voorradig. Wel netjes opgelost.

mirneberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 11:59

Nessie schreef:
Hier ook even een koopstop, denk ik :P

Afspraak / bestelling geplaatst om nieuwe (wedstrijd)rijlaarzen custom op maat te maken.

Wat gaaaf!!! Van wel merk wil je ze graag customizen?