Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:Nies_ schreef:Passier of Stübben. Döbert zal het ook wel hebben.
Ja en dan betaal ik 90 euro voor een frontriem terwijl mijn hoofdstel er nog geen 40 kostte
Sorry, maar dat vind ik gewoon echt belachelijk veel geld voor een frontriem, ja het zijn echte swarovski kristallen, maar voor mij hoeft het niet 'echt' te zijn, het is voor de mooi, ik rij toch geen wedstrijden
tjessa schreef:Heeft iemand ooit eens een van de groen tinten gebruikt? Kwam een van de groen inde buurt van pistache groen van de choco/pistache collecties ?
sophianemo schreef:sabine1979 schreef:Heb me ook weer gewaagd aan een halster![]()
Dit is mijn nette halster, voor als we ergens heen moeten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nu maar hopen dat de glitters blijven zitten.
Zal ook een foto maken als Bubbles hem omheeft in daglicht
Wow, die is echt gaaf! Heb je misschien ook een foto van het halster zonder verf/glitters?
paardjes123 schreef:Ik volg die topic al een tijdje, zou graag me zwarte cavallo´s bruin maken. Wat ik mij af vroeg hoe ziet zo´n geverfde laars erna een half jaar uit? Worden ze niet heel lelijk?
GallopGirl schreef:Wauw, gaaf al die gepimpte zadels en hoofdstellen! I love it!![]()
Gisteren heb ik de bestelde verf gekregen.
Uiteindelijk heb ik voor heel donkerbruin gekozen omdat ik dit mooier vind staan op m'n droompaard (Wil héél graag een Fjordje).
Gelukkig is het eindelijk weekend, dus ga ik vanavond beginnen aan het opknappen van m'n zadel.(geen proefwerken of overhoringen, yes!)
Nizzie schreef:tjessa schreef:Heeft iemand ooit eens een van de groen tinten gebruikt? Kwam een van de groen inde buurt van pistache groen van de choco/pistache collecties ?
ik ben nu bezig met de neon amazon green, maar die is verre weg van pistache.. heb je al op de kleurenkaart gekeken van angulus? die staan op de websites van de verfshops
Likemaaike schreef:Hee! Verven jullie ook binnenkanten van bakstukken enz?
[ Afbeelding ]
Ben druk bezig met mn hoofdstel!