Ik heb zelf dus wel ervaring met de Tixerant singel en die bevalt buitengewoon goed, al jarenlang

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Floortje_89 schreef:Ja.. dagelijks bij meerdere paarden zou toch ook gewoon moeten kunnen voor een 300 euro singel. Rijd er zelfs maar eentje mee, want die andere vindt elastiek prettiger, dus 5 keer per week een uurtje, moet in principe jaren goed kunnen gaan. Zal morgen een foto maken, en ga dan ook even met pas de deux bellen.. hopelijk kunnen ze er wat mee.
Bonita_Bon schreef:Floortje_89 schreef:Ja.. dagelijks bij meerdere paarden zou toch ook gewoon moeten kunnen voor een 300 euro singel. Rijd er zelfs maar eentje mee, want die andere vindt elastiek prettiger, dus 5 keer per week een uurtje, moet in principe jaren goed kunnen gaan. Zal morgen een foto maken, en ga dan ook even met pas de deux bellen.. hopelijk kunnen ze er wat mee.
Een ruitershop is natuurlijk afhankelijk van de leverancier, Fairfax dus, en ik denk eigenlijk niet dat die na een jaar nog garantie geven.. wel balen, vanaf wanneer begon het scheurtjes te vertonen?
Evony schreef:Consumentenkoop heb je standaard 2 jaar garantie
tylando schreef:Heb er na lange tijd toch 1 besteld..moest het hiervoor uitstellen ivm cushing bij mijn pony!
Nu hij weer op de rit raakt en ik t geld ervoor heb..heb ik vandaag besteld.